Ομάδα Αλβανών εθνικιστών επιχείρησε να εισέλθει στη Δερβιτσάνη

Ομάδα Αλβανών Εθνικιστών, που δηλώνουν μέλη του "Πατριωτικού Συλλόγου Λιαμπουριά", επιχείρησαν σήμερα να εισέλθουν στη Δερβιτσάνη και να διαμαρτυρηθούν για την τοποθέτηση της προτομής του Βασιλείου Σαχίνη. Της ενέργειας αυτής είχε προηγηθεί ανάρτηση σε διαδικτυακό τόπο του συγκεκριμένου συλλόγου που χαρακτήριζε σκάνδαλο την τοποθέτηση της προτομής ενός αντιαλβανού, όπως τον χαρακτηρίζουν, εντός της αλβανικής επικράτειας.

Ευτυχώς, η αντίδραση της αλβανικής αστυνομίας ήταν αυτή που έπρεπε, εμποδίζοντας αυτή την πρόκληση, που μάλιστα θα συνέβαινε μετά το πέρας της Κυριακάτικης Θείας Λειτουργίας, χρονικού σημείου κατά το οποίο στο κέντρο του χωριού Δερβιτσάνη Δρόπολης, βρίσκεται σημαντικός αριθμός κατοίκων, που προφανώς θα αντιδρούσαν. Η αστυνομία μάλιστα προχώρησε στην προσαγωγή τεσσάρων εξ'αυτών στην αστυνομική διεύθυνση Αργυροκάστρου.

Είναι βέβαιο πως μιλάμε για ισχνές μειοψηφίες ακραίων ανθρώπων που ποντάρουν σε ακραίες ενέργειες, πασπαλισμένες συνήθως με ψεύδη, επιχειρώντας να δηλητηριάσουν την αλβανική κοινή γνώμη. Όμως αν δεν υπήρχε η επέμβαση της αστυνομίας έξω από το χωριό, μια τέτοια ενέργεια, πέραν του ότι είναι προκλητική και προσβλητική, όταν γίνεται σε ένα από τα μεγαλύτερα χωριά της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας, που είναι ζωντανό από νέο κόσμο, θα μπορούσε να οδηγήσει σε άλλες καταστάσεις.
Το λέμε αυτό, γιατί διαβάζουμε πως αυτοί οι λίγοι, οι γραφικοί, έχουν εκδώσει και ένα τελεσίγραφο να κατέβει η προτομή σε 10 μέρες.
Καλό θα είναι η αστυνομία να τους φέρει απέναντι στο νόμο για υποκίνηση φυλετικού μίσους, εις βάρος μιας Εθνικής Μειονότητας που προστατεύεται από το Σύνταγμα.
Καλό θα είναι επίσης, τα αλβανικά ΜΜΕ να λένε την αλήθεια.
Ποια είναι αυτή;
Πως ο Βασίλειος Σαχίνης με προεδρικό διάταγμα το 1993 έχει χαρακτηριστεί "Μάρτυρας της Δημοκρατίας". Της αλβανικής Δημοκρατίας.
Είναι, λοιπόν, τουλάχιστον ανεκδιήγητο ένας Μάρτυρας της Αλβανικής Δημοκρατίας, να χαρακτηρίζεται, ταυτόχρονα Αντιαλβανός και εξτρεμιστής. Ρίχνουν νερό στον μύλο των ακραίων.

Σχόλια