Έντονη αντίδραση προκάλεσε στον Σύλλογο Σβερνέτς η δήλωση του κυβερνητικού βουλευτή Ardit Bido στις 23 Ιουνίου, σύμφωνα με την οποία « κάθε δεκάρα αυτής της αποζημίωσης θα δωριστεί στους κατοίκους του Zvërnec ». Με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος απορρίπτει κατηγορηματικά την αναφορά αυτή, χαρακτηρίζοντάς την « απαράδεκτη και προσβλητική » για την τοπική κοινωνία. Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι οι κάτοικοι του Σβερνέτς δεν έχουν ζητήσει οικονομική ενίσχυση από κανέναν πολιτικό εκπρόσωπο και ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες δεν εκφράζουν τη βούλησή τους. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, « οι κάτοικοι του Zvërnec δεν έχουν ανάγκη από τέτοιου είδους δωρεές και απ’ όσο γνωρίζουμε δεν έχουν ζητήσει από κανέναν βουλευτή να τους στηρίξει με χρηματικά δώρα ». Ο Σύλλογος υποστηρίζει επίσης ότι οι χρηματικές αποζημιώσεις που συνδέονται με ιδιωτικές δικαστικές υποθέσεις « δεν είναι καθόλου ηθικές » και δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται ως μέσο πολιτικής ή κοινωνικής παρέμβασης. Για τον λόγο αυτό, τα μέλη κ...
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές