Ξέρας, «Δέχομαι πολιτική επίθεση γιατί προέρχομαι απο την μειονότητα»



Το όνομα του πρώην υπουργού Κοινωνικών Υποθέσεων Σπύρου Ξέρα φιγουράρει στην λίστα που δόθηκε στην δημοσιότητα μεταξύ των κορυφαίων κρατικών αξιωματούχων της Αλβανίας, οι οποίοι έχουν λάβει δάνεια με ευνοϊκούς όρους για να αγοράσουν ακίνητα.

Ο Σπύρος Ξέρας απαντά, λέγοντας πως δέχεται πολιτική επίθεση, λέγοντας πως:
«Είναι γνωστό ότι είχα ένα διαμέρισμα στα Τίρανα , ενώ ήμουν υπουργός Εργασίας , Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών . Το γεγονός ότι παίρνω ένα δάνειο δείχνει ότι δεν έχω άλλη επιλογή για να αγοράσω σπίτι . Όμως , αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι οι κατηγορίες εναντίον μου. 

Από τη μία πλευρά, κατηγορούν ας πούμε που βρήκα τα περιουσιακά στοιχεία κι απο την άλλη με κατηγορούν πως δεν έχω αρκετά χρήματα για να αγοράσω ένα διαμέρισμα »

Επίσης ο πρώην υπουργός αναρωτιέται πως δεν έχουν εμφανιστεί κι αλλοι υπουργοί στην λίστα 
θεωρώντας πως γίνεται σκόπημα λόγω της καταγωγής του:
«Προσωπικά , δεν μπορώ να καταλάβω την επίθεση σε μένα . Θεωρώ ότι είναι μια πολιτική επίθεση  γιατί εκπροσωπώ την μειονότητα . Ξέρω ότι υπάρχουν και άλλοι υπουργοί που έχουν επωφεληθεί  για τα στεγαστικά δάνεια , αλλά δεν αναφέρεται το όνομα τους . Είμαι πάντα αντιμέτωπος με τέτοιες πολιτικές επιθέσεις »

Σχόλια