Σε ομιλία του στην αλβανική βουλή, ο βουλευτής και πρόεδρος του Κόμματος της Ένωσης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Βαγγέλης Ντούλες, κατηγόρησε τον πρωθυπουργό Έντι Ράμα για το γεγονός ότι η Αλβανία δεν έχει αρχίσει διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο Ντούλες δήλωσε ότι όσο η χώρα κυβερνάται από τον Έντι Ράμα, η Αλβανία δεν θα έχει τίποτε θετικό.
Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ΚΕΑΔ είπε πως
«Οι πολιτικές που ακολουθούνται από την κυβέρνηση, δεν εξυπηρετούν την ένταξη. Ο Ράμα έχει αποτύχει. Απέτυχε στις προτεραιότητες που τέθηκαν για την Αλβανία. Πρέπει να δείχνουμε με το δάχτυλο τον Ράμα για αυτές τις αποτυχίες και να μην κατηγορούμε τους άλλους, δίχως λόγο»,
Υπογράμμισε, ακόμη, ότι η κατάσταση στη χώρα είναι σοβαρή.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών