Όλγα Νασση: H Ηπειρώτισσα από το Πωγώνι και τη Δερβιτσάνη Υποψήφια Ευρωβουλευτής

«Η Ήπειρος είναι κομμάτι μου από την οικογένειά μου, η Ήπειρος είναι επιλογή της δικής μου ζωής και σε επιστημονικό και ερευνητικό επίπεδο. Ο πατέρας μου κατάγεται από το Πωγώνι Iωαννίνων και η γιαγιά Ευγενία Σφονδύλι από την Δερβιτσάνη Αργυροκάστρου. Ο παππούς μου Κώστας Νάσσης, συνιδρυτής του ΑΚΕ, αγωνίστηκε για μια ελεύθερη Ελλάδα και τα δικαιώματα των αγροτών. 
Μεγάλωσα στην Ιταλία με τη μουσική και τις γεύσεις της Ηπείρου. Για αυτό αποφάσισα να ασχοληθώ ερευνητικά στη διδακτορική μου διατριβή με τον Ηπειρωτικό Ελληνισμό της Αλβανίας. Είμαι πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων και Αδελφοτήτων της Ιταλίας όπου εκλέχθηκα για δεύτερη θητεία. Συμμετέχω ενεργά στην προώθηση της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού στην Ομογένεια.
Αναγνωρίζω την Ελλάδα στην καρδιά μου και στα συναισθήματα μου και ξέρω ότι και εσείς με αναγνωρίζεται αυθόρμητα με τον ίδιο τρόπο.»

Η Όλγα Νάσση είναι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και Διεθνών Σπουδών.  Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Stony Brook University NY και στο CSCU Connecticut University (ΗΠΑ) ερευνώντας την ιταλική διασπορά στην Αμερική. Εκπόνησε το διδακτορικό της στην ανθρωπολογία και στην ιστορική γλωσσολογία στο Πανεπιστήμιο της Μεσίνας Ιταλίας. Η διδακτορική της διατριβή τιτλοφορείται “Το βαλκανικό παζάρι των μετατοπισμένων συνόρων· η διαιρεμενη Ήπειρος". Το ερευνητικό της έργο και οι δημοσιεύσεις της σε επιστημονικά περιοδικά εστιάζουν σε ζητήματα ανθρωπολογίας της μετανάστευσης, στην ελληνική μειονότητα της Αλβανίας, στις πολιτικές μειονοτήτων στα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο.
Από το 2015 είναι  Πρόεδρος των Ελληνικών Κοινοτήτων και Αδελφοτήτων της Ιταλίας με σημαντικές δράσεις για την προώθηση του Ελληνισμού και την ενίσχυση της Διασποράς.

Στις 26 Μαϊού διεκδικεί την είσοδό της στην Ευρωβουλή μέσα από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία.

Σχόλια