Ράμα: «η Ελλάδα κι εγώ» (vid)

Συνέντευξη στην εφημερίδα «Καθημερινή» παραχώρησε ο Έντι Ράμα σχετικά με την υπόθεση του Φρέντι Μπελέρη.
Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στο σημερινό Κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας. Ο Αλβανός πρωθυπουργός δημοσίευσε το βίντεο της συνομιλίας με τον δημοσιογράφο Παύλο Παπαδόπουλο στα κοινωνικά δίκτυα, με τον τίτλο «Η Ελλάδα κι εγώ».

Ήμουν σκληρός με κάποιες δηλώσεις μου για τον Μπελέρη
«Στην πολιτική τυχαίνει να λες πράγματα για τα οποία δεν είσαι περήφανος μετά. Και σε αυτήν την καμπάνια, ναι, μπορεί να είπα κάποια πράγματα για τα οποία δεν αισθάνομαι πραγματικά καλά. Ο λόγος που ήμουν σκληρός μαζί του ήταν κάποιες δηλώσεις ότι θα προωθούσε τη διαδικασία εξελληνισμού της Χιμάρας. Αυτό δεν είναι κάτι που λέγεται στη σημερινή Ευρώπη. Ότι ήταν εκεί για να ελευθερώσει τη Χιμάρα, δεν ξέρω από ποιον; Θα ήθελα όμως να κάνω μια ρητορική ερώτηση. Αν ήξερα ότι θα ξεκινούσε έρευνα από παραπομπή στην εισαγγελία, θα μιλούσα έτσι;
Δεν νομίζω. Έμαθα για τη σύλληψή του όταν ήταν σε εξέλιξη η επιχείρηση, τηλεφώνησα στον αρχηγό της αστυνομίας και τον ρώτησα «Τι είναι αυτό;». Μου είπε «Έχουμε ένταλμα σύλληψης από την εισαγγελία που βασίζεται σε αδιαμφισβήτητα στοιχεία εξαγοράς ψήφων». Του είπα «άκου, καλό είναι να είσαι σίγουρος για αυτό που κάνεις κι ότι μπορεί να υπάρξουν αρνητικές εξελίξεις, οπότε πρέπει να το στηρίξεις σε αδιαμφισβήτητα στοιχεία». Δεν είχα συμμετοχή», αναφέρει σε σημείο της συνέντευξής του ο Έντι Ράμα.

Σε ερώτηση για το πως θα αντιμετωπιστεί στο εξής η υπόθεση Μπελέρη, ο Ράμα δήλωσε:
«Αρχικά, να πούμε ότι στην Αλβανία δεν είναι η κυβέρνηση που προκηρύσσει εκλογές, αλλά ο πρόεδρος. Τέλος πάντων, η διαδικασία είναι η εξής: εάν ο εκλεγμένος δήμαρχος δεν εμφανιστεί μετά από 90 ημέρες από την ορκωμοσία, τότε η κυβέρνηση πρέπει να τον απαλλάξει από τα καθήκοντά του και να τοποθετήσει υπηρεσιακό δήμαρχο μέχρι να γίνουν οι νέες εκλογές που θα ανακοινώσει ο πρόεδρος.  Ζήτησα από τους δικηγόρους μου να εξετάσουν το θέμα και δεν ξέρω το αποτέλεσμα. Αλλά μου φαίνεται ότι αυτή η περίπτωση είναι ιδιαίτερη, δεν υπάρχει προηγούμενο. Μου λέει, λοιπόν, το ένστικτό μου, η ψυχολογική μου αντίδραση μου λέει ότι ίσως πρέπει να περιμένουμε τη δίκη. Έτσι, μπορεί να μην κάνουμε νέες επιλογές μέχρι να κριθεί ένοχος ή αθώος.
Αλλά αυτό δεν είναι νομική θέση, είναι ακριβώς αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να γίνει αφού δεν έχουμε προηγούμενο. Ναι, νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε το ένα ή το άλλο, με βάση την έκθεση του νομικού γραφείου, πιστεύω ότι έχουμε την επιλογή να μην ενεργήσουμε μέχρι να αποφασίσει το δικαστήριο. Σε αυτή την περίπτωση δίνουμε σε όλους την ευκαιρία να εξετάσουν το θέμα μέχρι το τέλος. Εάν αυτό δεν είναι νομικά δυνατό, θα πρέπει να τον απαλλάξουμε από το αξίωμα».

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια