Στην Αλβανία έληξε η πολύμηνη σύγκρουση μεταξύ των δυο ομάδων του Δημοκρατικού Κόμματος για το ποιος το εκπροσωπούσε επίσημα. Το Εφετείο αποφάσισε σήμερα να μην κάνει δεκτή την έφεση του Λουλζίμ Μπάσα, αφήνοντας έτσι αυτομάτως σε ισχύ την πρωτοβάθμια απόφαση που αναγνώρισε τη Συνέλευση που συγκάλεσε ο πρώην πρωθυπουργός Σαλί Μπερίσα και οι υποστηρικτές του, τον Δεκέμβριο του 2021, καθώς και τις αποφάσεις που ακολούθησαν με τη δημιουργία νέων κομματικών δομών και διαδικασία ψηφοφορίας που εξέλεξε τον Μπερίσα ως επικεφαλής του Δημοκρατικού Κόμματος.
Ο Μπερίσα, ο οποίος βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό, αντέδρασε με ανάρτησή του στο Facebook. «Για αυτή την απόφαση, η ιστορία θα αναγνωρίσει τη μεγάλη αξία της αποτροπής μιας πραγματικής αριστεράς για τη χώρα, της σύλληψης του πολιτικού πλουραλισμού από το κρατικό κόμμα», έγραψε.
Με σημερινή απόφαση του Εφετείου η πλευρά του Μπάσα αποδυναμώνεται ακόμη περισσότερο, μετά το απογοητευτικό αποτέλεσμα που έλαβε η ομάδα του, στις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση στις 14 Μαΐου πέρυσι και περαιτέρω όταν τον Σεπτέμβριο έχασε την υποστήριξη της κοινοβουλευτικής ομάδας. Υπό την ηγεσία του Gazmend Bardhi, η συντριπτική πλειοψηφία των βουλευτών ενώθηκε με τους υποστηρικτές του κ. Μπερίσα στο κοινοβούλιο.
Ο πρώην πρωθυπουργός Μπερίσα δεν έχασε χρόνο για να κάνει έκκληση σε όλους τους δημοκράτες να ενωθούν. «Σήμερα είναι μια καλή μέρα για κάθε δημοκράτη που δεν είναι με τον Σαλί Μπερίσα, αλλά είναι με το Δημοκρατικό Κόμμα, με τη Σημαία του, καθώς αυτή η στιγμή αίρει το χάσμα μεταξύ αυτών και της πλειοψηφίας των αδελφών τους! Σήμερα η πόρτα είναι ανοιχτή γι' αυτούς και διασφαλίζεται ο σεβασμός για τις συνεισφορές και τη διαφορετική γνώμη τους», έγραψε ο Μπερίσα.
Τον Μάρτιο του 2022, το Πρωτοδικείο αναγνώρισε το δικαίωμα της Επανίδρυσης που ανέλαβε ο Μπερίσα, ως αντίδραση στον αποκλεισμό του από την κοινοβουλευτική ομάδα του Κόμματος με απόφαση του τότε προέδρου Μπάσα λόγω της κήρυξης «non grata» του πρώην πρωθυπουργού, από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ.
Η απόφαση προσέφυγε στο Εφετείο, το οποίο χρειάστηκε ένα χρόνο για να αποφασίσει ότι η υπόθεση έπρεπε να επιστραφεί σε πρώτο βαθμό. Αλλά ο κ. Ο Μπερίσα έστειλε την υπόθεση στο Ανώτατο Δικαστήριο. Τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, αυτό το Δικαστήριο παρέπεμψε την υπόθεση πίσω στο Εφετείο.
Με σημερινή απόφαση του Εφετείου η πλευρά του Μπάσα αποδυναμώνεται ακόμη περισσότερο, μετά το απογοητευτικό αποτέλεσμα που έλαβε η ομάδα του, στις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση στις 14 Μαΐου πέρυσι και περαιτέρω όταν τον Σεπτέμβριο έχασε την υποστήριξη της κοινοβουλευτικής ομάδας. Υπό την ηγεσία του Gazmend Bardhi, η συντριπτική πλειοψηφία των βουλευτών ενώθηκε με τους υποστηρικτές του κ. Μπερίσα στο κοινοβούλιο.
Ο πρώην πρωθυπουργός Μπερίσα δεν έχασε χρόνο για να κάνει έκκληση σε όλους τους δημοκράτες να ενωθούν. «Σήμερα είναι μια καλή μέρα για κάθε δημοκράτη που δεν είναι με τον Σαλί Μπερίσα, αλλά είναι με το Δημοκρατικό Κόμμα, με τη Σημαία του, καθώς αυτή η στιγμή αίρει το χάσμα μεταξύ αυτών και της πλειοψηφίας των αδελφών τους! Σήμερα η πόρτα είναι ανοιχτή γι' αυτούς και διασφαλίζεται ο σεβασμός για τις συνεισφορές και τη διαφορετική γνώμη τους», έγραψε ο Μπερίσα.
Τον Μάρτιο του 2022, το Πρωτοδικείο αναγνώρισε το δικαίωμα της Επανίδρυσης που ανέλαβε ο Μπερίσα, ως αντίδραση στον αποκλεισμό του από την κοινοβουλευτική ομάδα του Κόμματος με απόφαση του τότε προέδρου Μπάσα λόγω της κήρυξης «non grata» του πρώην πρωθυπουργού, από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ.
Η απόφαση προσέφυγε στο Εφετείο, το οποίο χρειάστηκε ένα χρόνο για να αποφασίσει ότι η υπόθεση έπρεπε να επιστραφεί σε πρώτο βαθμό. Αλλά ο κ. Ο Μπερίσα έστειλε την υπόθεση στο Ανώτατο Δικαστήριο. Τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, αυτό το Δικαστήριο παρέπεμψε την υπόθεση πίσω στο Εφετείο.
Διαβάστε ακόμη

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών