Ντρέπομαι να είμαι Αλβανός! Ντρέπομαι που ανήκω σε αυτό το έθνος!


Ο Agim Hushi, ένας από τους σημαντικότερους τενόρους στην Αλβανία, είπε το τελευταίο αντίο στην Αλβανία για να ζήσει στην Αυστρίλια. Μέσα από μια ανάρτηση στο Facebook, ο γνωστός τενόρος από την Καβάγια απευθύνει σοβαρές καταγγελίες στους επικεφαλής της Αλβανίας, οι οποίοι, σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν ‘πνιγεί’ στην κοκαΐνη.

Η πλήρης ανάρτηση του Hush:

Τέλος, επέστρεψα στην πόλη μου, όπου ξεκίνησε η καριέρα μου: στην Όπερα του Σίδνεϊ, αισθάνομαι τόσο χαρούμενος και περήφανος για αυτή την αξιοπρεπή επιστροφή ως Αυστραλός πολίτης!

Μετά από μια αποτυχημένη χρονιά συνειδητοποίησα την οδυνηρή πραγματικότητα μιας αποτυχημένης πατρίδας που έχει πιαστεί στον λαιμό και αναπνέει στα χέρια μιας εγκληματικής κάστας όπου μόνο οι κλέφτες έχουν αξία, οι απατεώνες, η άγνοια είναι προσόν,  καθώς οι πατέρες του έθνους  έχουν μύτες λευκές από την κοκαΐνη.

Αυτά με έκαναν να αισθάνομαι ντροπή που είμαι συμπατριώτης σας!

Ντρέπομαι που είμαι Αλβανός! Ναι ντρέπομαι, που ανήκω σε αυτό το έθνος!

Αντίο Αλβανία! Ευχαριστώ Αυστραλία μου!

Σχόλια