Γνωρίστε τους Υποψηφίους της Ανεξάρτητης Συμμαχίας για την Αττική: Γαρουφαλλιά Ζαφειράτη-Μάτσα

Γεννήθηκα το 1966 και μεγάλωσα στο Λαζάτι του Δήμου Φοινίκης.
Ο πατέρας μου υπήρξε αγωνιστής, πήρε μέρος στον ένοπλο αγώνα του '40 και συνέχισε να διεκδικεί τα δικαιώματα των πολιτών. Ωστόσο, οι απόψεις του δεν ήταν σεβαστές από το καθεστώς καθώς αποδοκίμαζε την πολιτική ψευδολογία και εξαπάτηση. Αυτό οδήγησε στην φυλάκισή του ως πολιτικού κρατουμένου.
Αποφοίτησα με άριστα από τη Μεσαία Γεωργική Σχολή Λιβαδειάς το 1984. Το γεγονός ότι ανήκα σε οικογένεια η οποία ήταν πολιτικά "θιγμένη" δυσχέρανε τις σπουδές μου και καθυστέρησε την εισαγωγή μου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παρά τις δυσκολίες αποφοίτησα το 1991 από την Ανώτατη Σχολή Γεωργικής Οικονομίας Τιράνων ως οικονομολόγος.
Μετά την αποφοίτησή μου εγκαταστάθηκα στην Κρήτη για δύο χρόνια, όπου και ασχολήθηκα με την ανθοκομία. Από το 1993 είμαι μόνιμος κάτοικος Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως εξωτερικός συνεργάτης πολυεθνικής εταιρίας δικτυακού μάρκετινγκ. Είμαι παντρεμένη με τον Μενέλαο Μάτσα από το Άνω Πωγώνι και έχω δύο παιδιά.

Σχόλια