Γνωρίστε τους υποψηφίους του συνδυασμού «Ανεξάρτητη Συμμαχία για την Αττική»: Νικόλαος Κοκόσης

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1984. Έχω καταγωγή από Κεφαλονιά και από το Σελλειό Δρόπολης.

Ολοκλήρωσα τη φοίτησή μου στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο 4ο Γενικό Λύκειο Γλυφάδας και συμμετέχοντας στις Πανελλήνιες εξετάσεις πέτυχα την εισαγωγή μου στο Τμήμα Μηχανικών επιστήμης υλικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Μετά την λήψη του διπλώματός μου τέλεσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις. Δραστηριοποιούμαι στον χώρο του λιανικού εμπορίου τα τελευταία 10 χρόνια. Έχω πτυχίο γνώσης Αγγλικών και Ιταλικών.

Με τιμή και μεγάλη χαρά αποδέχθηκα την πρόσκληση του κ. Ανδρέα Κούρτη να συμμετέχω στην Ανεξάρτητη Συμμαχία για την Αττική. Παραθέτω ορισμένα ρητά παρακάτω που εκφράζουν την αντίληψη μου για την έννοια της πολιτικής.

Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν κατώτεροι σου.
Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος

Τοις ελευθέροις μεγίστη ανάγκη η υπέρ των πραγμάτων αισχύνη.
Είναι επιβεβλημένο οι ελεύθεροι να έχουν συναίσθηση ευθύνης για τα πολιτικά πράγματα.
Δημοσθένης, 384-322 π.Χ., Αθηναίος ρήτορας

Μια κοινωνία προβάτων θα βγάλει, αναπόφευκτα κάποια στιγμή, μια κυβέρνηση λύκων.
Henry de Jouvenel, 1876-1935, Γάλλος πολιτικός

Σχόλια