Γνωρίστε τους υποψηφίους του συνδυασμού «Ανεξάρτητη Συμμαχία για την Αττική»: Δήμος Κάλλης

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ
Δήμο Κάλλη

Γεννήθηκα στις 28 Νοεμβρίου 1955 στην Κάτω Λεσινίτσα των Αγίων Σαράντα. Τα παιδικά μου χρόνια τα πέρασα στο χωριό μου όπου και τελείωσα το οκτάχρονο σχολείο. Είμαι απόφοιτος του Τεχνικού Λυκείου Δυρραχίου του 1975.
Από το 1976, εργάστηκα στο ταχυδρομείο, ως υπάλληλος γραφείου στην περιοχή του Θεολόγου, έως το 1994. Μετά το 1995, όπως χιλιάδες συμπατριώτες μου, πήρα το δρόμο της προσφυγιάς. Εγκαταστάθηκα στην Αθήνα οικογενειακώς, ακολουθώντας το πεπρωμένο. Ασχολήθηκα με διάφορες δουλειές. Ήμουν πρωτεργάτης της ίδρυσης της Αδελφότητας Λεσινιτσιωτών στην Αθήνα.
Το 2008 ήμουν πρωτεργάτης της ίδρυσης του Βορειοηπειρωτικού Συλλόγου Ηλιούπολης όπου αναδείχθηκα Γενικός Γραμματέας για πολλά χρόνια.
Είμαι μέλος του Δ.Σ του Συνδέσμου Ελλήνων Ομογενών Νομών Δελβίνου & Αγ, Σαράντα και συνεργάτης της Εφημερίδας «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»
Ήμουν πάντα στον αγώνα και συνεχίζω να είμαι, για την υλοποίηση χρόνιων αιτημάτων των Βορειοηπειρωτών στην Ελλάδα και στην ιδιαίτερή μας πατρίδα. Είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά. Είμαι κάτοικος και δημότης Ηλιούπολης. Ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα του Ανδρέα Κούρτη και θέλω να προσφέρω για την Ανεξάρτητη Συμμαχία για την Αττική.

Σχόλια