Μαριάννα Νίκα: Δυναμική και όμορφη στο πλευρό του Ανδρέα Παχατουρίδη

Κατέρχεται στον αυτοδιοικητικό στίβο στο Δήμο Περιστερίου και μας αυτοσυστήνετε. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου όμορφη, πετυχημένη στον ιδιωτικό τομέα και δραστήρια δίνει μια νότα ζωντάνιας στο δήμαρχο σύμβολο του Περιστερίου και της αυτοδιοίκησης Ανδρέα Παχατουρίδη.

Η ίδια σκιαγραφεί τον εαυτό της και αναφέρει:

«Στις δημοτικές εκλογές στις 26  Μάιου του 2019 έχω αποφασίσει να είμαι παρούσα ως υποψήφια δημοτική Σύμβουλος Περιστερίου δίπλα στο πλευρό του άξιου Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη αξιοποιώντας την διάθεση μου και τις γνώσεις μου για ένα καλύτερο Περιστέρι στον συνεχιζόμενο αυτό αγώνα.

Μεγάλωσα έχοντας μία ιδιαίτερη σχέση με τους αριθμούς.Α πό παιδί θεωρούσα πως σε κάθε πρόβλημα υπάρχει και μία λύση ….. αρκεί να την ψάξεις. Στο λύκειο αποφάσισα πως θέλω να ασχοληθώ με τα οικονομικά. Από το πρώτο έτος της φοιτητικής μου ζωής άρχισα να εργάζομαι για να μπορώ να συνδυάσω την θεωρία με την πράξη. Σαν μαθήτρια δεν είχα σκεφτεί την περίπτωση να γίνω καθηγήτρια. Μεγαλώνοντας όμως μου άρεσε να μεταφέρω την γνώση μου σε άλλους και να βελτιώνομαι καθημερινά. Έτσι ξεκίνησα να διδάσκω σε αρκετά μικρή ηλικία .Η σχέση μου με την εκπαίδευση διήρκησε δέκα έτη.

Ταυτόχρονα το 2005 δημιούργησα την λογιστική εταιρία TAXeasy που ήταν το μεγάλο μου όνειρο. Αυτό που θέλησα να κάνω στην ΤΑΧeasy εκτός από την κάλυψη των φορολογικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων είναι να δημιουργήσω μία σχέση συνεργασίας και εμπιστοσύνης με τον πελάτη για να έχουμε το ιδανικό αποτέλεσμα συνεργασίας . Μετά από αρκετά χρόνια εργασιακής εμπειρίας σε μία εποχή που όλα άλλαζαν ένοιωσα την ανάγκη για δική μου εξέλιξη . Γι αυτό και παρακολούθησα Μεταπτυχιακές σπουδές με θέμα την Λογιστική και Χρηματοοικονομικά.

–Είμαι εδώ για να γίνει η πόλη μας ακόμη καλύτερη.

-Είμαι εδώ για να γίνει το όραμα πράξη.

-Είμαι εδω για ένα Περιστέρι που θα δίνει υπερηφάνεια και ευκαιρίες στα παιδιά του.

ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ!!!

ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΝΙΚΑ Υπ. Δημοτική Σύμβουλος με τον Ανδρέα Παχατουρίδη «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ»

otavoice.gr

Σχόλια