Η φθίνουσα πορεία της ιδιαίτερης ταυτότητας «του Βορειοηπειρώτη» με σημείο αναφοράς τη διαπίστωση Αβέρωφ το 1945 [ ΜΕΡΟΣ Β']

(Η ταυτότητά μας , το ρουπιγμένο μαλλί προβατίνας που την έφαγε ο λύκος!)

ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Πριν από τη σημερινή δεύτερη συνέχεια (θα υπάρξει και τρίτη) της ανάλυσής μου για τον Έλληνα Βορειοηπειρώτη και την πραγματική του ταυτότητα, θεωρώ απαραίτητο να σχολιάσω σχετικά.
Το κίνητρο για την ανάλυση αυτή αποτέλεσε η απαθή στάση «της κοινότητας» των Βορειοηπειρωτών σε κάθε εθνικιστική επίθεση που δέχεται! Όπως και στην τελευταία, με την εκπομπή Μέμα, ενισχύοντας έτσι την εντύπωση ότι πρόκειται για κοινότητα η οποία στο εθνικό επίπεδο βιώνει σε κλινικό θάνατο ! Το πρώτο μέρος της ανάλυσης με επιβεβαίωσε πλήρως. Κυρίως στο ερώτημα: Σε ποιον απευθύνομε;!!
Ο μέσος όρος επισκεπτών στη σελίδα μου σε αναρτήσεις, που δεν αφορούν άμεσα τον προβληματισμό αυτό, ανήλθε στους περί 1500. Ο αριθμός αναγνωστών στη συγκεκριμένη ανάλυση (πρώτο μέρος) μειώθηκε. Το περίμενα, αλλά όχι να ήταν 3 φορές λιγότεροι οι «Βορειοηπειρώτες» επισκέπτες. Λογικό θα ήταν να υπήρχαν αντιδράσεις, σχόλια, προτάσεις…. Δυστυχώς όχι!!! Η ίδια αναλογία μείωσης και με τους επώνυμους υποστηρικτές της ανάρτησης οι οποίοι έτσι κι αλλιώς είναι συνήθως 25 φορές λιγότεροι από τους ανώνυμους αναγνώστες!
Λογικό είναι να σε καρφώνει το δίλημμα αν αξίζει ή όχι να συνεχίζεις να ξοδεύεις ενέργειες και χρόνο για το συγκεκριμένο θέμα. Έγινε ιδιαίτερα σκληρό το αρνητικό σκέλος στο δίλημμα, μετά την τελευταία ανάρτηση μου, εδώ, κατά της εκπομπής Μέμα κατά του Προξενείου στο Αργυρόκαστρο και την αντιμετώπισή του ως το απλωμένο χέρι ελληνικών εθνικιστικών κύκλων για τον εξελληνισμό του νότου της σημερινής Αλβανίας (!!) και με απώτερο στόχο, ως συνήθως, να εκφοβίσει τον εδώ Ελληνισμό! Παρά το γεγονός ότι η ανάρτηση ήταν στην γλώσσα μας, (αλλά δεν υπήρχε και άλλη αντίδραση) σύσσωμοι αλβανικοί εθνικιστικοί κύκλοι συσπειρώθηκαν σε υποστήριξη του «είδωλού» τους που ανυψώνεται γιατί ανέλαβε να χαλκεύει την ιστορία μας, να παραχαράσσει τον πολιτισμό μας, να εκφοβίζει τους εγκαταλειμμένους παππούδες και γιαγιάδες μας… στα πατρώα μας εδάφη. Επιθέσεις, απειλές και για τη ζωή, ύβρεις, κατηγορίες, συκοφαντίες από δεκάδες οργανώσεις, άτομα και ομάδες ατόμων που εκπροσωπούν τον αλβανικό εθνικισμό (ως ανθελληνισμό). Τίποτε, καμιά αντίδραση από τους δικούς μας για τις αντεθνικές αυτές επιθέσεις σε βάρος του Ελληνισμού!!!!
Ασφαλώς και δε ζητάω να με στηρίξει κάποιος σε προσωπικό επίπεδο. Αλλά δεν μπορεί να μη το δει κανείς ως επιβεβαίωση της σάπιας συλλογικής εθνικής μας συνείδησης. Και το φωνάζω διότι προσωπικά στήριξα κάθε Έλληνα, ανεξαρτήτως σχέσης μαζί του, όταν βάλλονταν εθνικά. (Όπως ασφαλώς, ήμουν και είμαι αμείλιχτος σε κάθε δικό μας μειοδότη).
Συνεπώς, εμμένω στην αρχή μου! Κάνω απλώς το χρέος μου και ανταποδίδω στην βορειοηπειρωτική αδιαφορία με αδιαφορία! Είπα κάνω το χρέος μου και το εννοώ, όπως μέχρι τώρα που τις επιπτώσεις σε προσωπικό επίπεδο, λόγω των προσπαθειών μου για τα κοινά και τα εθνικά μας, χρειάστηκε να τις αντιμετωπίσω προσωπικά!!!

(Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ… ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)

Η πραγματικότητα που περιγράψαμε στο πρώτο μέρος αποδεικνύει επίσης, ότι ο Έλληνας από το Βόρειο Τμήμα της Ηπείρου, φοβάται την ιστορία του. Είναι η μόνη κοινότητα στον κόσμο που αρνείται να τη γνωρίσει, λησμονώντας ότι λαός χωρίς μνήμη και ιστορία είναι λαός χωρίς προκοπή και μέλλον. Και όχι μόνο από τεμπελιά και αδιαφορία! Αλλά επειδή, από τη μία φοβάται την αλβανική ιστοριογραφία που αρνείται με πείσμα την ιστορική του αλήθεια. Συνεπώς ο Βορειοηπειρώτης, με την άγνοιά του ικανοποιεί τους ισχυρισμούς της ανθελληνικής αλβανικής προπαγάνδας, δλδ αρνείται κι ίδιος, το χαλασμό του 1912, τις θυσίες δεκάδων χρόνων για να μη επιτρέψει να γίνει από Ηπειρώτης σε Βορειοηπειρώτης, (και στη συνέχεια μειονοτικός ως ένα είδος μειονεκτικού), τους διωγμούς και τις εθνικές αλλοιώσεις στο Μεσοπόλεμο, τους κατατρεγμούς, τις διώξεις, τις φυλακίσεις, τις παραβιάσεις των εθνικών δικαιωμάτων, τις μεθοδεύσεις απώλειας της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας.
Από την άλλη φοβάται τη γνώση της ιστορίας του διότι η γνώση αυτή σε φορτώνει με εθνικές ευθύνες και υποχρεώσεις, που απαιτούν θυσίες και μόχθο. Και οι Βορειοηπειρώτες δεν έχουν καμιά διάθεση να ασχοληθούν με την πατρίδα. Είναι η τέλεια καταναλωτική ομάδα ανθρώπων. Δεν μπορεί να είναι ούτε κοινωνική, άλλο τόσο εθνική κοινότητα. Γι΄αυτό γίνονται περισσότερο γελοίοι όταν υψώνουν κανά Βορειοηπειρωτικό, δικό τους ιστορικό, εθνοτικό λάβαρο.!!!! Γιατί θέλουν να κρύψουν με αυτά τη εθνική τους γύμνια! Ή να επωφεληθούν κάτι… (Αλλά τελευταία κατάλαβαν ότι το αφήγημα αυτό δεν μετράει οπότε και το εγκαταλείπουν όλοι, όπως ένα καράβι που βυθίζεται αφού οι ίδιοι οι επιβαίνοντες το έριξαν στα βράχια!...)
Στην ουσία, ο Βορειοηπειρώτης δε θέλει κανένα δικό του εθνικό σύμβολο, καμιά δική του εθνική αξία προερχόμενη, τόσο από την ιστορία, όσο και σύγχρονη. Αδιαφορεί για την αρχαιολογική και ιστορική κληρονομιά. Δεν προσπαθεί να καλλιεργήσει και προβάλλει εθνικούς ηγέτες, ήρωες, είδωλα, ανθρώπους σύμβολα των γραμμάτων, των τεχνών, της επιστήμης, του πολιτισμού, της παιδείας! (Δε αποτελεί αντίθετο επιχείρημα, ούτε ο ερασιτεχνισμός και ούτε η κάθε προσωπική προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή) Εκείνο που αρέσκεται και δείχνει ότι το κάνει καλά ο Βορειοηπειρώτης, είναι να καταστρέψει κάθε αξία και να εμποδίσει κάθε προσπάθεια. Να αναφέρεται επιφανειακά και καταχραστικά, ή καταναλωτικά στις πολιτιστικές παραδόσεις του. Να κρατήσει ζωντανό και ενεργό το βάλτο καχυποψίας, συκοφαντίας, ύβρης, όπου αναγκάζει να συμπλέουν μαζί ένοχοι και αθώοι, πραγματικοί Έλληνες και πραγματικοί μειοδότες και προδότες.
Τότε σε ποιες κολώνες και σε ποια θεμέλια θα σταθεί η ιδιαίτερη εθνική του ταυτότητα;!!! (γι΄αυτό και μοιάζει σαν το ρουπιγμένο μαλλί της προβατίνας που την έφαγε ο λύκος)
Ο Βορειοηπειρώτης, συνεπώς, δεν αγαπάει ουσιαστικά ούτε την ιδιαίτερη πατρίδα του. Αλήθεια, πώς γίνεται να μη διεκδικεί την πολιτιστική του κληρονομιά και την οικονομική περιουσία του που αποτελεί το σήμα κατατεθέν του οικοδομήματος της Πατρίδας;! Έχοτμε προσέξει ποτέ ότι οι δύο τρεις τελευταίες γενιές δεν έχουν παράγει καμιά σταθερή εθνική αξία, παρά μόνο ζουν με ό, τι χρήσιμο εθνικά άφησαν οι προηγούμενες γενιές;!!! (Βλέπεται, επειδή «οι πατριώτες μας» δεν μπορούν, -μάλλον δε θέλουν, να ασχοληθούν με τα καυτά εθνικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο Ελληνισμό, τόσο στο εσωτερικό του όσο και γεωστρατηγικά, καταναλώνουν με το σακί ιστορία !!)
Πώς γίνεται να ενοικιάζει ο Βορειοηπειρώτης το στρέμμα της γης του έναντι 15 ευρώ το χρόνο σε αλλοεθνείς και ενώ εκείνοι θησαυρίζουν, ο Βορειοηπειρώτης πίνει με το ενοίκιο αυτό τρεις καφέδες στο Κολωνάκι;!! Διδάσκονται τουλάχιστον από την ιστορία ότι αύριο δε θα είναι δικό τους τίποτε;! Πώς γίνεται οι εδώ θεσμοί να παρέχουν στους αλλοεθνείς πολύτιμες υπηρεσίες ρίζωσης στον τόπο μας, μέχρι μάλιστα και με εκατοντάδες πολιτογραφήσεις;! (και να μη φέρει κανείς ευθύνη, απεναντίας αναδεικνύονται ως σωτήρες;!!) Να είναι λες μόνο τα ρουσφέτια;! Πώς γίνεται ο Βορειοηπειρώτης να εξυπηρετεί με τόση δουλικότητα και αφοσίωση συμφέροντα τρίτων και σε βάρος της πατρίδας;!!
Πώς γίνεται που οι επιτήδειοι και εκείνους τους λίγους πραγματικούς αγωνιστές ή τους εγκλωβίζουν, ή τους δείχνουν με το δάχτυλο ως προδότες ;!!

Παναγιώτης Μπάρκας
22 Μαΐου 2020
Αναδημοσίευση από τη σελίδα facebook.com/panibar2011


Σχόλια