Παραιτήθηκε η διορισμένη δήμαρχος Χιμάρας

Παραιτήθηκε από τη θέση της η επικεφαλής του Δήμου Χιμάρας, διορισμένη από το καθεστώς Ράμα δήμαρχος, Μπλερίνα Μπάλα.

Η Μπάλα με επιστολή της προς το Δημοτικό Συμβούλιο αναφέρει ότι προσωπικά ζητήματα είναι η αιτία της παραίτησής της. Η Μπάλα γράφει ότι έχει προσπαθήσει να εργαστεί με αφοσίωση και σταθερότητα στο έργο που της έχει ανατεθεί.
Ο Μπάλα έμεινε στη θέση του μόνο δύο μήνες, αφού διορίστηκε πρόεδρος μετά τη σύλληψη του Γιώργου Γκόρου και ενώ ο εκλεγμένος δήμαρχος Χιμάρας, Φρέντης Μπελέρης, βρίσκεται στη φυλακή εδώ και ένα χρόνο.

Ολόκληρη η επιστολή της Μπλερίνα Μπάλα:

Αγαπητοί κάτοικοι της Χιμάρας!
Αγαπητά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της Χιμάρας!

Νιώθω τιμή και προνόμιο που μου δόθηκε η ευκαιρία να ηγούμαι του Δήμου Χιμάρας σε αυτή τη δύσκολη και υπέροχη για μένα περίοδο.
Σε αυτό το διάστημα προσπάθησα να εργαστώ επιμελώς και σταθερά για να αντιμετωπίσω και να επιλύσω τα ζητήματα που μου έχουν παρουσιαστεί.

Ωστόσο, για προσωπικούς λόγους που απαιτούν το χρόνο και την πλήρη προσοχή μου, με λύπη σας ενημερώνω για την αδυναμία μου να συνεχίσω στο αξίωμα του Δημάρχου Χιμάραςς που μου εμπιστεύτηκε το Δημοτικό Συμβούλιο..
Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω και επίσημα σήμερα την αμετάκλητη παραίτησή μου από τη θέση του Δημάρχου του Δήμου Χιμάρας.

Θέλω να εκφράσω τις βαθύτερες ευχαριστίες και ευγνωμοσύνη μου στο προσωπικό του Δήμου Χιμάρας, στο Δημοτικό Συμβούλιο Χιμάρας και σε κάθε κάτοικο της Χιμάρας για τη στήριξη και τις ανθρώπινες αξίες που μοιραστήκαμε αυτή την περίοδο.
Σας ζητώ ταπεινά να δεχθείτε τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες για τη συνεργασία και για όλα όσα έχουμε πετύχει μαζί.

Με σεβασμό Μπλερίνα Μπάλα

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια