Τάβος: Ο Ράμα θα λύσει το ιδιοκτησιακό στη Χιμάρα

Ο Βαγγέλης Τάβος θα είναι ο υποψήφιος του Σοσιαλιστικού Κόμματος για τον Δήμο Χιμάρας, μετά από απόφαση του Πρωθυπουργού Έντι Ράμα.
Σε δηλώσεις του ο Τάβος είπε ότι είναι προσωπική του πρόκληση ο Δήμος Χιμάρας, ενώ, τόνισε πως με την επιμονή του πρωθυπουργού της Αλβανίας θα λυθεί το θέμα του ιδιοκτησιακού.

«Ήρθε μετά από συνάντηση με τον πρόεδρο του Σοσιαλιστικού Κόμματος Έντι Ράμα και μου ζήτησαν να υποβάλω υποψηφιότητα για τον Δήμο Χιμάρας. Μετά από συζήτηση και ανάλυση της κατάστασης με τον Ράμα, αποφάσισα να δεχτώ τον Δήμο Χιμάρας ως πρόκληση, αλλά και ως ευθύνη μιας και η Χιμάρα, όπως και άλλοι δήμοι, με τα προβλήματα που τη συνοδεύουν, απαιτεί διαχείριση των θεμάτων και ακόμη περισσότερα. Άρα αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι ένας παραλιακός δήμος όπου την καλοκαιρινή περίοδο η επισκεψιμότητα είναι αυξημένη και αυτό απαιτεί μεγαλύτερη δέσμευση από την τοπική αυτοδιοίκηση για τη διαχείριση της κατάστασης. Για μένα αυτό είναι πρόκληση, ευθύνη και πιστεύω ότι με την εμπειρία μου έχω όλες τις δυνατότητες να διαχειριστώ καλύτερα τον Δήμο Χιμάρας, να λύσω τα προβλήματα των κατοίκων της Χιμάρας.
Η υπόθεση Μπελέρη δεν έβαλε στο στόχαστρο τη Χιμάρα. Η Χιμάρα ιστορικά και οι Χειμαριώτες ήταν στο επίκεντρο. Η Χιμάρα παρά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και με την υπόθεση Μπελέρη είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψει στην ηρεμία και την καθημερινότητα. Ακόμα και σήμερα θα πω σε όσους αντιδρούν σωστά και άδικα ότι μετά από καιρό μετά τις εκλογές θα πειστούν ότι η Χιμάρα έχει αρχίσει να επιστρέφει στον σωστό δρόμο.
Ακόμα και ο τελευταίος Χιμαριώτης θα έχει πάρει το πιστοποιητικό ιδιοκτησίας. Αυτό το θέμα δεν θα υπάρχει πλέον, θα λυθεί οριστικά. Δεν είναι εκλογική υπόσχεση, αλλά είναι ένα θέμα που ξεκίνησε και θα τελειώσει. Είναι η επιμονή του πρωθυπουργού της Αλβανίας να λύσει αυτό το θέμα»

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια