Πέτρος Γκικουρίας: Υπήρξαν πολλές απειλές και πιέσεις, είμαι ο νικητής

Ο υποψήφιος της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ, Πέτρος Γκικουρίας, μίλησε στα ΜΜΕ μετά το κλείσιμο της ψηφοφορίας στη Χιμάρας.
Ο Γκικουρίας δήλωσε ότι υπήρξαν απειλές κατά των ψηφοφόρων και πιέσεις από τη διοίκηση.
Απευθύνθηκε στον Τάβο λέγοντας «Είμαι νικητής, αν θέλεις να έρθεις να δουλέψεις μαζί μου»

«Οι Χιμαριώτες μίλησαν, τώρα έχει μείνει να μετρήσουμε τις κάλπες, νομίζω ότι κανείς δεν θα αγγίξει τις κάλπες. Θα είμαι κι εγώ αύριο εδώ, για να δουλέψω για τους Χιμαριώτες. Σε αυτή την εκστρατεία, ολόκληρη η διοίκηση είχε κατέβει και εκφόβιζε τους Χιμαριώτες με απειλές.
Δεν φοβήθηκαν όμως και η συμμετοχή ήταν λίγο μεγαλύτερη, και δείχνει ότι δεν τα παρατάνε. Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα, αυτές οι παραβιάσεις θα εξεταστούν και είναι δουλειά της Κεντρικής Εκλογικής Επιτροπής να αποφασίσει. Θα δεχτώ την ετυμηγορία που έδωσαν οι Χιμαριώτες. Είμαι νικητής, αν θέλεις να έρθεις να δουλέψεις μαζί μου. Είμαι σίγουρος ότι με ψήφισαν οι πολίτες. Η αντιπολίτευση έχει δουλέψει για μένα, τους ευχαριστώ για την υποστήριξή τους », ανέφερε.

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια