Του Παναγιώτη Μπάρκα
Σήμερα έλαβα αρκετά μηνύματα. Εννοείται, αφορούν τις τελευταίες μου δημοσιεύσεις!
Δεν με ανησύχησαν τόσο τα γνωστά ότι στην Ελλάδα με κατηγορούν για συνεργάτη των Αλβανών και στην Αλβανία, για πράκτορα των Ελλήνων !!! (Συνήθισα πλέον με την σαχλή Βορειοηπειρώτικη προσπάθεια και νοοτροπία απαξίωσης, συκοφάντησης και εξουδετέρωσης, που προσφέρει ικανοποίηση στους αργόσχολους, αλλά και στέγη για τους πραγματικούς χαφιέδες σε βάρος του Ελληνισμού).
Εκείνο που με ανησύχησε ιδιαίτερα είναι «η κραυγή», ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ;!!! Και έχουν υπόψη τα λιμνάζουσα νερά! Δηλαδή κάποιοι, που απαιτούν ρόλο στα κοινά του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, θέλουν τους Έλληνες να υπάρχουν στον τόπο τους, χωρίς όμως να διεκδικούν και εκδηλώνουν την εθνική τους ταυτότητα. Να εγκαταλείψουν τον ελληνικό τους πολιτισμό. Και το βλέπουν αυτό μοιρολατρικά, ως το μόνο τρόπο για να μπορέσουν να υπάρχουν και να επιβιώσουν στον τόπο μας κάποιοι εναπομείναντες Έλληνες !!!
Δικαιολογούν την κάθε αδράνεια των αρχών μας, ή με το χαμηλό επίπεδό τους, ή με την αδυναμία να υπερβούν των καταστάσεων, να διεκδικήσουν δικαιώματα, να προστατέψουν τις περιουσίες μας, ή με την έλλειψη αυτογνωσίας, ή με τον ισχυρό αντίπαλο απέναντί μας. Δικαιολογούν κάθε άδικη ως προς το εθνικό συμφέρον ενέργειά τους, εφόσον προστατεύει τους ίδιους προσωπικά. Και δεν θεωρούν τις συμπεριφορές αυτές ως πράξεις μειοδοσίας και ενδοτισμού. Και ζητούν να τους αφήσουμε στην ηρεμία ως μονόδρομη λύση! Κρίνουν κάθε επίκριση και κριτική διάσπαση και καλλιέργεια εχθρότητας!
Δικαιολογούν στους απλούς Έλληνες κάθε συμπεριφορά θύματος, ή αρνιού της Πασχαλιάς. Στις συγκεκριμένες καταστάσεις, εκφοβισμού και εκδίωξης βλέπουν την λύση στον ραγιαδισμό. Δηλώνουν ότι δεν θέλουν γκρεμισμένες τις γέφυρες με την άλλη πλευρά, αλλά θέλουν σχέσεις στα μέτρα που επιβάλλουν εκείνοι, δηλαδή απωθώντας και αποβάλλοντας την εθνική συνείδηση, ή τουλάχιστον να είσαι ένας κρύπτοΈλληνας!
Θεωρούν ότι κάθε εκδήλωση της ελληνικής αλήθειας και προάσπισης του ελληνικού πολιτισμού ως πρόκληση του αλβανικού εθνικισμού.
Η θεωρία αυτή δεν δανείζεται απλώς την πρακτική του Χότζα. Είναι γνωστή από την πτώση της Πόλης. Και τότε η αυτοκρατορική και θρησκευτική κεφαλή στην Πόλη, για να αποποιηθεί τις ευθύνες για την παράδοση της Βασιλεύουσας στους Αγαρηνούς, εφηύρε τη θεωρία του θείου πεπρωμένου και καλούσε σε υποταγή τους Χριστιανούς. Η θεωρία αυτή μονολεκτικά είναι γνωστή ως «Ο ησυχασμός» (Για το θέμα αυτό αφιερώνω μερικά κεφάλαια στο Β’ τόμο του βιβλίου μου «Τα ταξίδια της Φηγού»)
Εκείνοι όμως που δεν πειθάρχησαν στον υποδειγμένο «Ησυχασμό» του Πατριαρχείου, ήταν οι Ηπειρώτες, οι οποίοι κατανόησαν ότι «το πεπρωμένο» αυτό θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στον απόλυτο εξισλαμισμό των Ρωμιών. Γι΄αυτό και επιδόθηκαν στην οργάνωση των πρώτων σθεναρών αντιστάσεων κατά των Αγαρηνών, παραιτούμενοι μάλιστα από τις γνωστές συμφωνίες με τις οποίες η Οθωμανική Αυτοκρατορία παραχωρούσε προνόμια που εξασφάλιζαν την ήρεμη ζωή των Ρωμιών στην Ήπειρο, αλλά με την εθνική, θρησκευτική και πολιτιστική ταυτότητα σε υποχώρηση. Αυτή η αντίσταση εμπνεύστηκε στο Αργυρόκαστρο και αποτέλεσε το σπόρο ενός μακρύ αγώνα για τον οποίο χρειάστηκαν γράμματα, γρόσια και άρματα.
Αυτό σημαίνει ότι, όπως τότε, θα πρέπει να υπάρξουν και υπάρχουν οι Άγιοι Σοφιανοί και Φιλόσοφοι. Αυτό σημαίνει ότι οι πολιτικοί μας, οι άνθρωποι των γραμμάτων, οι πνευματικοί μας θα πρέπει να βρουν τρόπους και μέσα να βάλουν τέρμα στον σύγχρονο οικειοθελή ησυχασμό συνέχεια του χοτζικού υποχρεωτικού ησυχασμού. Αυτό μπορεί να συμβεί αν, αν, αν στις φλέβες μας ρέει αίμα προγόνων μας!! Αν, αν το λαιμό μας δε σφίγγει η θηλιά της λερωμένης φωλιάς!
Θα πρέπει να φωτιστούν οι απλοί άνθρωποι με τα σύγχρονα οράματα και δε θα πρέπει να τους αφήσουμε στο σκότος που οδηγεί σε άγνοια, αυθορμητισμό, επιπολαιότητα, ηττοπάθεια.
Αυτό δεν πρέπει να ακούγεται ως εθνικισμός και ιρρεδεντισμός!
Αλλά τουλάχιστον στις σχέσεις με το αλβανικό κράτος και τον αλβανικό λαό θα πρέπει με δύναμη να διεκδικήσουμε να μας δεχτούν αναγνωρίζοντας την εθνική, πολιτιστική, θρησκευτική μας ταυτότητα, την πραγματική ιστορία μας, τα ιστορικά κεκτημένα, τις περιουσίες μας! Να αποδεχτούν και σεβαστούν την ισοτιμία σε υποχρεώσεις και δικαιώματα, την ίση συμμετοχή στην κατανομή του κρατικού πλούτου, την ίση συμμετοχή στις δομές στη διοίκησή κλπ.
Και είναι τόσο απλό!
26 Νοεμβρίου 2018
πηγή: facebook.com/panibar2011/
Σήμερα έλαβα αρκετά μηνύματα. Εννοείται, αφορούν τις τελευταίες μου δημοσιεύσεις!
Δεν με ανησύχησαν τόσο τα γνωστά ότι στην Ελλάδα με κατηγορούν για συνεργάτη των Αλβανών και στην Αλβανία, για πράκτορα των Ελλήνων !!! (Συνήθισα πλέον με την σαχλή Βορειοηπειρώτικη προσπάθεια και νοοτροπία απαξίωσης, συκοφάντησης και εξουδετέρωσης, που προσφέρει ικανοποίηση στους αργόσχολους, αλλά και στέγη για τους πραγματικούς χαφιέδες σε βάρος του Ελληνισμού).
Εκείνο που με ανησύχησε ιδιαίτερα είναι «η κραυγή», ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ;!!! Και έχουν υπόψη τα λιμνάζουσα νερά! Δηλαδή κάποιοι, που απαιτούν ρόλο στα κοινά του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, θέλουν τους Έλληνες να υπάρχουν στον τόπο τους, χωρίς όμως να διεκδικούν και εκδηλώνουν την εθνική τους ταυτότητα. Να εγκαταλείψουν τον ελληνικό τους πολιτισμό. Και το βλέπουν αυτό μοιρολατρικά, ως το μόνο τρόπο για να μπορέσουν να υπάρχουν και να επιβιώσουν στον τόπο μας κάποιοι εναπομείναντες Έλληνες !!!
Δικαιολογούν την κάθε αδράνεια των αρχών μας, ή με το χαμηλό επίπεδό τους, ή με την αδυναμία να υπερβούν των καταστάσεων, να διεκδικήσουν δικαιώματα, να προστατέψουν τις περιουσίες μας, ή με την έλλειψη αυτογνωσίας, ή με τον ισχυρό αντίπαλο απέναντί μας. Δικαιολογούν κάθε άδικη ως προς το εθνικό συμφέρον ενέργειά τους, εφόσον προστατεύει τους ίδιους προσωπικά. Και δεν θεωρούν τις συμπεριφορές αυτές ως πράξεις μειοδοσίας και ενδοτισμού. Και ζητούν να τους αφήσουμε στην ηρεμία ως μονόδρομη λύση! Κρίνουν κάθε επίκριση και κριτική διάσπαση και καλλιέργεια εχθρότητας!
Δικαιολογούν στους απλούς Έλληνες κάθε συμπεριφορά θύματος, ή αρνιού της Πασχαλιάς. Στις συγκεκριμένες καταστάσεις, εκφοβισμού και εκδίωξης βλέπουν την λύση στον ραγιαδισμό. Δηλώνουν ότι δεν θέλουν γκρεμισμένες τις γέφυρες με την άλλη πλευρά, αλλά θέλουν σχέσεις στα μέτρα που επιβάλλουν εκείνοι, δηλαδή απωθώντας και αποβάλλοντας την εθνική συνείδηση, ή τουλάχιστον να είσαι ένας κρύπτοΈλληνας!
Θεωρούν ότι κάθε εκδήλωση της ελληνικής αλήθειας και προάσπισης του ελληνικού πολιτισμού ως πρόκληση του αλβανικού εθνικισμού.
Η θεωρία αυτή δεν δανείζεται απλώς την πρακτική του Χότζα. Είναι γνωστή από την πτώση της Πόλης. Και τότε η αυτοκρατορική και θρησκευτική κεφαλή στην Πόλη, για να αποποιηθεί τις ευθύνες για την παράδοση της Βασιλεύουσας στους Αγαρηνούς, εφηύρε τη θεωρία του θείου πεπρωμένου και καλούσε σε υποταγή τους Χριστιανούς. Η θεωρία αυτή μονολεκτικά είναι γνωστή ως «Ο ησυχασμός» (Για το θέμα αυτό αφιερώνω μερικά κεφάλαια στο Β’ τόμο του βιβλίου μου «Τα ταξίδια της Φηγού»)
Εκείνοι όμως που δεν πειθάρχησαν στον υποδειγμένο «Ησυχασμό» του Πατριαρχείου, ήταν οι Ηπειρώτες, οι οποίοι κατανόησαν ότι «το πεπρωμένο» αυτό θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στον απόλυτο εξισλαμισμό των Ρωμιών. Γι΄αυτό και επιδόθηκαν στην οργάνωση των πρώτων σθεναρών αντιστάσεων κατά των Αγαρηνών, παραιτούμενοι μάλιστα από τις γνωστές συμφωνίες με τις οποίες η Οθωμανική Αυτοκρατορία παραχωρούσε προνόμια που εξασφάλιζαν την ήρεμη ζωή των Ρωμιών στην Ήπειρο, αλλά με την εθνική, θρησκευτική και πολιτιστική ταυτότητα σε υποχώρηση. Αυτή η αντίσταση εμπνεύστηκε στο Αργυρόκαστρο και αποτέλεσε το σπόρο ενός μακρύ αγώνα για τον οποίο χρειάστηκαν γράμματα, γρόσια και άρματα.
Αυτό σημαίνει ότι, όπως τότε, θα πρέπει να υπάρξουν και υπάρχουν οι Άγιοι Σοφιανοί και Φιλόσοφοι. Αυτό σημαίνει ότι οι πολιτικοί μας, οι άνθρωποι των γραμμάτων, οι πνευματικοί μας θα πρέπει να βρουν τρόπους και μέσα να βάλουν τέρμα στον σύγχρονο οικειοθελή ησυχασμό συνέχεια του χοτζικού υποχρεωτικού ησυχασμού. Αυτό μπορεί να συμβεί αν, αν, αν στις φλέβες μας ρέει αίμα προγόνων μας!! Αν, αν το λαιμό μας δε σφίγγει η θηλιά της λερωμένης φωλιάς!
Θα πρέπει να φωτιστούν οι απλοί άνθρωποι με τα σύγχρονα οράματα και δε θα πρέπει να τους αφήσουμε στο σκότος που οδηγεί σε άγνοια, αυθορμητισμό, επιπολαιότητα, ηττοπάθεια.
Αυτό δεν πρέπει να ακούγεται ως εθνικισμός και ιρρεδεντισμός!
Αλλά τουλάχιστον στις σχέσεις με το αλβανικό κράτος και τον αλβανικό λαό θα πρέπει με δύναμη να διεκδικήσουμε να μας δεχτούν αναγνωρίζοντας την εθνική, πολιτιστική, θρησκευτική μας ταυτότητα, την πραγματική ιστορία μας, τα ιστορικά κεκτημένα, τις περιουσίες μας! Να αποδεχτούν και σεβαστούν την ισοτιμία σε υποχρεώσεις και δικαιώματα, την ίση συμμετοχή στην κατανομή του κρατικού πλούτου, την ίση συμμετοχή στις δομές στη διοίκησή κλπ.
Και είναι τόσο απλό!
26 Νοεμβρίου 2018
πηγή: facebook.com/panibar2011/
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών