Ο Μητσοτάκης ζήτησε από τον Τσίπρα να μη λύσει και το Κυπριακό για να το λύσει αυτός και η Ελλάδα να πάρει δυο Νόμπελ


Φωτιά στο πολιτικό σκηνικό έχει βάλει η αποκάλυψη πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε μυστικά με τον Αλέξη Τσίπρα και τον παρακάλεσε να μη λύσει και το Κυπριακό -μετά το Μακεδονικό-, ώστε να το λύσει αυτός, όταν γίνει πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει εντυπωσιαστεί από τους ύμνους που γράφονται στα μεγάλα ξένα ΜΜΕ για τον Αλέξη Τσίπρα -μετά την ψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών-, ενώ έχει θορυβηθεί και από το ότι οι ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποθεώνουν τον Αλέξη Τσίπρα.

Εντυπωσιασμένος είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης και από τα δημοσιεύματα στον ξένο Τύπο που θέλουν τον Αλέξη Τσίπρα να είναι το μεγάλο φαβορί για το Νόμπελ Ειρήνης, μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε στον Αλέξη Τσίπρα πως του έχει ήδη κλέψει το Μνημόνιο που δικαιούταν -περνώντας δυο Μνημόνια και όχι ένα, όπως προβλεπόταν για κάθε κυβέρνηση- και τον παρακάλεσε να μην του κλέψει και τη λύση του Κυπριακού.

Μάλιστα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε στον Αλέξη Τσίπρα πως, αν μετά το Μακεδονικό λύσει και το Κυπριακό, η Ελλάδα θα χάσει το δεύτερο Νόμπελ γιατί δεν δίνουν δυο Νόμπελ στον ίδιο άνθρωπο.

Όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Αλέξη Τσίπρα, «πάρε εσύ το Νόμπελ για τη λύση του Μακεδονικού, ώστε να το πάρω εγώ για τη λύση του Κυπριακού και να πάρει η Ελλάδα δυο Νόμπελ αντί για ένα».

«Τι θα λύσω εγώ ως πρωθυπουργός αν λύσεις και το Κυπριακό;» είπε με αγωνία ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Αλέξη Τσίπρα.

«Το Μνημόνιό μου μου το πήρες, έβγαλες τη χώρα από τα Μνημόνια πριν περάσω κι εγώ ένα Μνημόνιο, έλυσες το Μακεδονικό που ήθελα να το ψηφίσω εγώ, ε μη μου πάρεις και το Κυπριακό, γιατί είναι μεγάλη αδικία» είπε με δάκρυα στα μάτια ο Κυριάκος στον Αλέξη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταφέρει να ακολουθήσει τα βήματα του Αλέξη Τσίπρα και λύσει το Κυπριακό, ο ΟΗΕ θα αναθέσει στους νομπελίστες Τσίπρα και Μητσοτάκη να λύσουν και το Μεσανατολικό γιατί είναι οι μόνοι που μπορούν να το καταφέρουν.

Η είδηση πως η Ελλάδα μπορεί να πάρει δυο Νόμπελ με Τσίπρα και Μητσοτάκη για τη λύση του Μακεδονικού και του Κυπριακού έχει σκορπίσει ενθουσιασμό στους Έλληνες, αφού όλα δείχνουν πως πέρασαν οι άσχημες μέρες για τη χώρα και η Ελλάδα πετάει ξανά από θρίαμβο σε θρίαμβο.

(Θέλω να ευχαριστήσω το Σύμπαν που είχα την τύχη να γεννηθώ στην Ελλάδα. Να ευχαριστήσω και τους γονείς μου που συνεργάστηκαν με το Σύμπαν για να γεννηθώ εγώ εδώ. Μπαμπά, μαμά, δεν μου είχατε πει πόση πλάκα έχει το να είσαι Έλληνας. Αλλά σας έβλεπα εγώ που γελούσατε κρυφά.)

"πιτσιρίκος"

Σχόλια