Έπειτα οι εκπαιδευτικοί διένειμαν στους μαθητές έργα Ελλήνων ποιητών και αφού τα ανέλυσαν, ζητήθηκε η απεικόνιση των στίχων σε απλές παιδικές ζωγραφιές. Τέλος, τα έργα εκτέθηκαν στον εξωτερικό χώρο του σχολείου, όπου έλαβαν χώρα και οι υπόλοιπες εκδηλώσεις.
Όσον αφορά το βασικό σκέλος του όλους αφιερώματος, η ορθογραφία αποτέλεσε έναν όμορφο και διδακτικότατο τρόπο ούτως ώστε οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τη σωστή γραφή συγκεκριμένων λέξεων, αλλά και φράσεων. Η καθηγήτριά τους, αφού ταξινόμησε τις λέξεις σε δύο κατηγορίες – τις δύσκολες και τις εύκολες – και αφού πρωτίστως παρείχε το κατάλληλο υλικό προετοιμασίας στους μαθητές, προχώρησε στην έναρξη του διαγωνισμού. Η νικήτρια του διαγωνισμού, μαθήτρια από την Θ’ (9η) τάξη, έλαβε ως δώρο ένα αξιόλογο λογοτεχνικό βιβλίο.
Εν συνεχεία όλες οι τάξεις είχανε τη δυνατότητα να δουν τρεις προβολές σχετικές με την Ελληνική να μάθουν για τη σημασία της λέξης «φιλότιμο» και να ακούσουν ένα τραγούδι που αφορά την ομιλία της γλώσσας.Λίγο πριν την αποχώρησή τους απ’ το σχολείο, είχανε τη δυνατότητα να συμμετέχουν όλοι μαζί στην έκθεση βιβλίου που διοργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και να λάβουν δωρεάν βιβλία της επιλογής τους. Τέτοιες αξιόλογες προσπάθειες αποτελούν για όλους πηγή προόδου και συνεργασίας μεταξύ όχι μόνο των μαθητών, αλλά και των γονιών και διδασκόντων.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες>>>>>>

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών