Την απόσυρση της χορηγίας τους από το ριάλιτι σόου Big Brother του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, έχουν ανακοινώσει μέχρι στιγμής αρκετές εταιρείες.
Αιτία οι ομοφοβικές και σεξιστικές δηλώσεις του συμμετέχοντα στο τηλεπαιχνίδι, Αντώνη Αλεξανδρίδη, αλλά κυρίως τα λεγόμενά του που προωθούσαν την κουλτούρα βιασμού και προβλήθηκαν χωρίς αιδώ από την παραγωγή του σόου.
Οι εταιρείες που μέχρι στιγμής έχουν ανακοινώσει την απόσυρση της χορηγίας τους είναι
Αναμένεται ακόμα η αντίδραση των υπόλοιπων εταιρειών που προσφέρουν τις χορηγίες τους στο τηλεπαιχνίδι του ΣΚΑΪ. Πρόκειται για τις:
Έπιπλα Μετρίδης
NeoMagic Fabrics
Έπιπλα Noto Mobili by Tzikas
Woodwell Zymaridis
Lobby Decor
Verfo Lab
Espiel Home Details
Άγρωστις
Προφανώς τα λεγόμενα του παίκτη δεν είναι το μοναδικό προβληματικό ζήτημα στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό θέαμα, και η «εκδίωξή» του από την παραγωγή έπειτα από τις αντιδράσεις δεν μπορεί να «ξεπλύνει» ένα προϊόν που βασίζει την ύπαρξή του στην κουλτούρα της κλειδαρότρυπας.
Μεγαλύτερη σημασία ίσως από τη μη συμμετοχή εταιρειών στη στήριξη τηλεοπτικών προϊόντων όπως το Big Brother, έχει η μη συμμετοχή του τηλεοπτικού κοινού σε αυτά.
Αιτία οι ομοφοβικές και σεξιστικές δηλώσεις του συμμετέχοντα στο τηλεπαιχνίδι, Αντώνη Αλεξανδρίδη, αλλά κυρίως τα λεγόμενά του που προωθούσαν την κουλτούρα βιασμού και προβλήθηκαν χωρίς αιδώ από την παραγωγή του σόου.
Οι εταιρείες που μέχρι στιγμής έχουν ανακοινώσει την απόσυρση της χορηγίας τους είναι
τα σούπερ-μάρκετ «Σκλαβενίτης»,
τα φυτώρια «Doctor Plant Landscape»,
τα φυτώρια «Αντεμισάρη»,
η εταιρεία επίπλων «Rigas Furniture»,
η «Candia Strom»,
η εταιρεία φίλτρων νερού «Camelot»,
η εταιρεία οικιακών προϊόντων «Nef Nef»,
η εταιρεία γλαστρών «Lechuza» και
η εταιρεία κατασκευής τεχνητού χλοοτάπητα «Panda Sports».
Αναμένεται ακόμα η αντίδραση των υπόλοιπων εταιρειών που προσφέρουν τις χορηγίες τους στο τηλεπαιχνίδι του ΣΚΑΪ. Πρόκειται για τις:
Έπιπλα Μετρίδης
NeoMagic Fabrics
Έπιπλα Noto Mobili by Tzikas
Woodwell Zymaridis
Lobby Decor
Verfo Lab
Espiel Home Details
Άγρωστις
Προφανώς τα λεγόμενα του παίκτη δεν είναι το μοναδικό προβληματικό ζήτημα στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό θέαμα, και η «εκδίωξή» του από την παραγωγή έπειτα από τις αντιδράσεις δεν μπορεί να «ξεπλύνει» ένα προϊόν που βασίζει την ύπαρξή του στην κουλτούρα της κλειδαρότρυπας.
Μεγαλύτερη σημασία ίσως από τη μη συμμετοχή εταιρειών στη στήριξη τηλεοπτικών προϊόντων όπως το Big Brother, έχει η μη συμμετοχή του τηλεοπτικού κοινού σε αυτά.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών