Διευκρίνιση – Διάψευση

Στην προ ημερών ανάρτηση μου που αφορούσε την άρνηση εισόδου στην Ελλάδα του Βασίλη Χαρμπάτση, φωτογράφιζα (χωρίς να κατονομάσω) την αστυνομικό που δεν του επέτρεψε την είσοδο στην χώρα. Παρόλο που υπήρχε η έγκριση από την Πολιτική Προστασία για την διακομιδή του Έλληνα πολίτη σε νοσοκομείο των Ιωαννίνων, η αστυνομικός μπήκε στη διαδικασία να ψάξει τα στοιχεία του γιατρού που συνέταξε τη γνωμάτευση. Εντόπισε την “παρατυπία” αφού το νοσοκομείο που εργαζόταν ο γιατρός δεν εφημέρευε εκείνη την ημέρα αλλά την επομένη. Ο ασθενής τελικά μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Αλβανίας όπου κατέληξε μετά από λίγες μέρες.

Άνθρωπος που συνόδευε τον ασθενή, μου είπε πως η αστυνομικός συμμετείχε στο συνδυασμό του δημάρχου Ιωαννίνων, κάτι που ανέφερα και στην ανάρτηση μου. Η συγκεκριμένη κυρία επικοινώνησε μαζί μου ζητώντας να διαψεύσω τα γραφόμενα μου γιατί εκείνη την ημέρα δεν βρισκόταν στην Κακαβιά. Ομολογώ πως ήμουν επιθετικός αρχικά μαζί της, λέγοντας της πως «ακόμη και αν σας αδίκησα μικρό το κακό, ο άνθρωπος πέθανε και η υπηρεσία σας του στέρησε την τελευταία ελπίδα που είχε». Εκείνη συνέχισε με ευγένεια να μου εξηγεί την κατάσταση, δείχνοντας κατανόηση στην αντίδραση μας αλλά δεν μπορεί να χρεώνεται κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται η ίδια και ο πολιτικός συνδυασμός που συμμετέχει.

Έψαξα το θέμα και διαπίστωσα πως πρόκειται για άλλη αστυνομικό και οφείλω να ζητήσω δημοσίως συγνώμη!

Θα μπορούσα να αφαιρέσω απλά την επίμαχη φράση αλλά επειδή το συγκεκριμένο κείμενο το αναπαρήγαγαν πάρα πολλά μέσα, παράκληση να αφαιρέσουν τη συγκεκριμένη φράση προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Λεωνίδας Παππάς

Διαβάστε ακόμη:

👉Ακολουθήστε μας στο facebook, κάνοντας like στη σελίδα Αγναντεύοντας για να βλέπετε πρώτοι τις δημοσιεύσεις μας

Σχόλια