Φρέντης Μπελέρης «Συγκινημένος που αγκαλιάζω ξανά τους δικούς μου ανθρώπους»

Στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» έφτασε στις 12.30 ο ευρωβουλευτής Φρέντι Μπελέρη από τα Τίρανα, προκειμένου από εκεί να πάει στο Στρασβούργο για την ορκωμοσία του. Έλαβε πενθήμερη άδεια προκειμένου να μεταβεί στο ευρωκοινοβούλιο.
Στις δηλώσεις του ο κ. Μπελέρη τόνισε τα εξής «Είμαι χαρούμενος και συγκινημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τον Έλληνα Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη του, απέδειξε ότι είναι ο ηγέης του Ελληνισμού, προστατεύει τους Ελληνες όπου και αν βρίσκονται. Θέλω να ευχαριστήσω τα ΜΜΕ για τη στήριξή τους γιατί ήταν δίπλα μου σ’ αυτή τη σκευωρία. Ο αγώνας για το κράτος δικαίου συνεχίζεται και η περιπέτειά μου φτάνει στο τέλος της. Την αθωότητά μου την παραδέχονται ακόμη και οι Αλβανοί πλέον. Η ΕΕ δεν πρέπει να επιτρέπει να μην γίνεται σεβαστή η βούληση του λαού».

Εξερχόμενος από τη φυλακή και απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων τόνισε «σας ευχαριστώ για την υποστήριξη όλους αυτούς τους μήνες, είμαι συγκινημένος και χαρούμενος, τα υπόλοιπα θα τα πούμε στην Αθήνα». Έξω από τη φυλακή ανέμενε τον κ. Μπελέρη η σύζυγός του, όπως και άλλα συγγενικά του πρόσωπα.

Διαβάστε ακόμη



Σχόλια