Ζητάω να αγωνιστώ


Απευθύνομαι στους Έλληνες της Περιφερειακής Ενότητας Νότιου Τομέα Αθηνών, και κυρίως στους συμπατριώτες ομογενείς, νυν συγκατοίκους της περιοχής που κατεβαίνω υποψήφιος!

ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ!

Όχι για να αποχτήσω πρωτεία! Ούτε για να γίνω διαφορετικός από εσάς!
Την ζητώ για να αγωνιστώ για τα Κοινά της Περιφέρειας! Την ζητώ για να αγωνιστώ ώστε και οι συμπατριώτες μου ομογενείς να ενταχθούν ομαλά στην Ελληνική Κοινωνία με τα ίδια δικαιώματα όπως κάθε Έλληνας!

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

Δοκιμάστηκα την πιο κρίσιμη περίοδο για τον τόπο μας, από το 1990 και μετά, καθώς ερχόμενος ως
μετανάστης στην πατρίδα που ανήκω ως ράτσα, στην Αθήνα, δεν κοίταξα μόνο το μεροκάματο! Ασχολήθηκα και με τα Κοινοτικά του Χωριού μου σκεπτόμενος την επιστροφή! Όντας Γραμματέας της Αδελφότητας των Κλεισαριτών, απ’ όπου κατάγομαι, με βοήθειες από τους ίδιους τους χωριανούς, από Ιδρύματα και Μητροπόλεις, τι δεν κατόρθωσα για το χωριό μου!

Στρώσαμε με μπετό τον δρόμο για το χωριό και την πλατεία του, ανακαινίσαμε και μετατρέψαμε ολόκληρη κατασκευή σε Εθνολογικό Μουσείο, το μοναδικό σε όλη την περιοχή, φέραμε το νερό στο χωριό και στα σπίτια, ανακαινίσαμε και αναστηλώσαμε τον Άγιο Νικόλαο, τον Προστάτη του Χωριού μας, άλλα μικρότερα έργα, επιβραβεύσεις σε επισήμους και μη, ότι δεν τόλμησε κανένας άλλος, τουλάχιστον στα χωριά της Δρόπολης!
Και δεν κουράστηκα! Και δεν έπαψα να προβάλλω σε χθεσινούς και σημερινούς διανοούμενους, στην νέα μας γενιά, τον ανεξερεύνητο Παράδεισο του χωριού μας, ώστε να επιστρέψει στην Γενέτειρα, στα πατρώα μας εδάφη!

Αγαπητοί συγκάτοικοι του Νότιου Τομέα Αθηνών!

Όπως θα έχετε συνειδητοποιήσει κατάγομαι από το Κλεισάρι της Πάνω Δρόπολης των από κει συνόρων! Είμαι Ηπειρώτης με τα όλα μου, πατριώτης, τίμιος, εργατικός, το κατά δύναμη ευεργέτης, είμαι σκεπτόμενος, οπότε έχω και κρίση, ότι το καλύτερο κληρονομεί ο γνήσιος Ηπειρώτης!
Όπως αναρωτηθήκατε όλοι σας για την Ανεξάρτητη Συμμαχία των Ελλήνων Βορείου Ηπείρου αναρωτήθηκα και εγώ και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μόνο καλά έχει να προσφέρει, και στο σύνολο των Ελλήνων της Αττικής, και στην ιδιαίτερη Πατρίδα μου! Οπότε μη διστάζετε ! Ψηφίστε μας και δεν θα μετανιώσετε. Ψηφίζετε το μέλλον τον παιδιών μας που είναι αβέβαιο.

Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους Ανεξάρτητης Συμμαχίας για την Αττική


Κώστας Καραλής
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό
Ανεξάρτητη Συμμαχία για την Αττική

Σχόλια