Θα ακούω πάντα το δικό σας σφυγμό

Αγαπητοί συμπολίτες Έλληνες και Αλβανοί της Περιφέρειας Αυλώνας,

Αυτές τις δύσκολες στιγμές, ως γιατρός, το πρώτο που σκέφτομαι είναι το πώς να ξεπεράσουμε αυτή την πρωτοφανή υγειονομική κρίση και να επανέλθουμε γρήγορα στη φυσιολογική ζωή που αξίζει να τη χαρούμε και να τη ζήσουμε.

Εντωμεταξύ θα ήθελα δημοσίως να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους αυτό το διάστημα εκδήλωσαν την αγάπη και την εκτίμηση στο πρόσωπό μου για την ταπεινή μου προσφορά στη μάχη κατά του κορωναϊού, αλλά και γενικότερα για την επαγγελματική μου δραστηριότητα στο νοσοκομείο των Αγίων Σαράντα που υπηρετώ επί δύο δεκαετίες στη σειρά.

Ήταν ακριβώς αυτή σας η αξιολόγηση που με ενέπνευσε προκειμένου, πέρα από το λειτούργημά μου ως γιατρός, να δεσμευτώ και ως άνθρωπος στα κοινά που σας απασχολούν καθημερινά και για την επίλυση των οποίων θεωρώ ότι μπορώ να προσφέρω. Με τη δική σας αναγνώριση και εκτίμηση βρίσκομαι σήμερα στην πρώτη γραμμή του αγώνα προκειμένου μετά της 25 Απριλίου να σας εκπροσωπήσω στην Αλβανική Βουλή ως παιδί των δήμων Αγίων Σαράντα, Φοινίκης, Δελβίνου, Χιμάρας, Κονίσπολης και ευρύτερα.

Γνωριστήκαμε και δοκιμαστήκαμε μαζί σε μια μάχη σκληρή, ανταλλάξαμε τις πνοές μας στο νοσοκομείο και σε κάθε σπίτι και εξακολουθούμε να κάνουμε το χρέος μας σεβόμενοι τον όρκο του Ιπποκράτη. Στη μάχη αυτή θα είδατε ότι μου είναι δύσκολο να αποχωριστώ τη λευκή μου στολή. Μακάρι να είμαι αχρείαστος στη καθημερινότητά σας, αλλά να ξέρετε ότι όπου και να βρίσκομαι θα αφουγκράζομαι πάντα τον δικό σας σφυγμό και θα αφιερώνω όλο το χρόνο και το είναι μου να σας βρεθώ χρήσιμος για την υγεία σας. Μαζί με τη δική μου οικογένεια που μένει και θα παραμείνει στην πόλη των Αγίων Σαράντα υπολογίζω ότι έχω κι εσάς, τη Μεγάλη Οικογένεια των συμπολιτών μου.

Η απόφασή μου να κατέβω σ’ αυτή την πολιτική αναμέτρηση δεν ήταν μια σκέψη στιγμής. Επί δέκα χρόνια στη σειρά στην ηγεσία του κόμματος «Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον» στοχεύουμε στην άμεση και αυθεντική εκπροσώπηση της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας στα κέντρα αποφάσεων. Καταρτίσαμε και καταθέσαμε πλαίσιο αιτημάτων, αλλά δυστυχώς οι συμφωνίες των μεγάλων πολιτικών δυνάμεων της χώρας αγνόησαν το δίκαιο αίτημά μας της ποσοστιαίας συμμετοχής στα κέντρα αποφάσεων. Θα ήταν ευχής έργου ώστε μέσα από μια πραγματική δημοκρατική διαδικασία η ίδια η Εθνική Ελληνική Μειονότητα να αποφάσιζε ποιούς θα έστελνε ως δικό της μερίδιο στα έδρανα της βουλής! Παρ’ όλα αυτά, αυτός ο στόχος παραμένει επίκαιρος και στη νέα Βουλή όπου με νομικές ρυθμίσεις και με συνεργασίες θα διεκδικήσουμε την άμεση και αυθεντική εκπροσώπηση. Και πιστεύω ότι αυτό τον αγώνα μπορούμε να τον δώσουμε συμμετέχοντας στην πρώτη γραμμή, συμβάλλοντας ταυτόχρονα για το καλό της χώρας, όλων των συμπολιτών που ονειρεύονται καλύτερες ημέρες στη γενέτειρά μας και γρήγορη αποδοχή στην ευρωπαϊκή οικογένεια.

Οι περιστάσεις μου επιτρέπουν να ζητήσω ανεπιφύλακτα τη στήριξή σας επειδή όλα αυτά τα χρόνια γνωριμίας μεταξύ μας αποκτήσαμε μια σχέση ειλικρινή και σοβαρή χωρίς πολιτικές, εθνικές, φυλετικές διακρίσεις, αλλά και επειδή σε όλους τους συνδυασμούς των κομμάτων, για τις εκλογές της 25 Απριλίου στην περιφέρεια Αυλώνας τυγχάνει να είμαι από τους μοναδικούς με έδρα και κατοικία ανάμεσά σας κοντά στον πολίτη της Φοινίκης, του Δελβίνου, της Κονίσπολης, των Αγίων Σαράντα, της Χιμάρας, πράγμα που με δεσμεύει να πράξω υπεύθυνα για το καλό όλων σας και όχι μόνον μερικών.

Τολμώ να ζητήσω την ψήφο σας πέρα από πολιτικά χαρακώματα, πέρα από παρατάξεις γιατί όπως στο λειτούργημά μου ως γιατρός, θα είμαι συνεπής και στην πολιτική μου δραστηριότητα, που για μένα δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μόνο περισσότερη έγνοια για τα προβλήματά σας και την επίλυσή τους στον τομέα της υγείας, της απασχόλησης, της ασφάλειας, της ανάπτυξης , της παιδείας, της δικαιοσύνης.

Καλή και ήρεμη εκλογική καμπάνια!
Εύχομαι να κερδίσει η Δημοκρατία και η Ειρήνη!

Ιατρός ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΗΣ
Υποψήφιος βουλευτής στον αρ. 5 του ΣΚ στην Περιφέρεια Αυλώνας

Διαβάστε ακόμη:

👉Ακολουθήστε μας στο twitter 

Σχόλια