Μήνυμα του υποψήφιου βουλευτή Νίκου Κούρη

Αγαπητοί συμπατριώτες!

Τον τελευταίο χρόνο, ζούμε σε πρωτόγνωρες συνθήκες. Η Παγκόσμια υγειονομική κρίση άλλαξε τη ζωή μας, άλλαξε τη ζωή της ανθρωπότητας. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγεία ήρθαμε αντιμέτωποι με ένα μεγαλύτερο φυσικό και ψυχολογικό φορτίο. Προσωπικά βίωσα την ένταση της εργασίας, τον πόνο αλλά και τη λύπη των συμπολιτών μας γιατί κάποιες φορές δεν μπορέσαμε να τα καταφέρουμε. Ήρθα αντιμέτωπος με τη χαρά των συμπολιτών μου που μπόρεσα ως γιατρός να συμπαρασταθώ στο πρόβλημα τους. Η καλύτερη αμοιβή μου για αυτή την «Οδύσσεια» που παραμένει σε εξέλιξη, είναι οι εκδηλώσεις ευγνωμοσύνης που εισέπραξα από μεμονωμένα άτομα αλλά και φορείς του τόπου μας. Είναι κάτι άλλωστε που δεν συνέβη μόνο τώρα αλλά σε όλο το διάστημα των δύο δεκαετιών που υπηρετώ στο Νοσοκομείο των Αγίων Σαράντα.

Σε αυτές τις δύσκολες και περίεργες συνθήκες, κλήθηκα σε μία νέα αποστολή. Στις εκλογές της 25ης Απριλίου για το νέο κοινοβούλιο της χώρας, θα είμαι ο υποψήφιος του κόμματος «Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον», στη λίστα του συνεργαζόμενου Σοσιαλιστικού Κόμματος Αλβανίας. Ήταν μία τιμητική πρόταση για μένα την οποία αποδέχτηκα και θα ήθελα να ευχαριστήσω για αυτό την εκλογική συμμαχία που βρήκαν στο πρόσωπο μου κοινή συνισταμένη.

Δεν ήταν μία αυθόρμητη απόφαση της στιγμής. Παρά το μεγάλο φορτίο του λειτουργήματος μου και τις οικογενειακές μου υποχρεώσεις, πάντα ενδιαφερόμουν για το τι συμβαίνει γύρο μας με στόχο να χτίσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας.

Για 10 χρόνια συμμετέχω ενεργά στην πολιτική και συγκεκριμένα στις δομές του κόμματος ΕΕΜΜ-MEGA αξιώνοντας μία καλύτερη θέση για την Εθνική Ελληνική Μειονότητα στην Αλβανία. Όχι ως μία αιτία σύγκρουσης και διχασμού όπως επιδιώκουν κάποιοι άλλοι για πολιτικούς λόγους αλλά ως μία κοινότητα που αξίζει περισσότερο σεβασμό γιατί δεν αποτέλεσε ποτέ πρόβλημα για το αλβανικό κράτος αλλά αντιθέτως ήταν πάντα παράγοντας ανάπτυξης, προόδου και ειρηνικής συνύπαρξης. Το κόμμα στο οποίο συμμετέχω και υπηρετώ, αντί της κούφιας ρητορικής επέλεξε τις ουσιαστικές προτάσεις, αντί της σύγκρουσης επέλεξε το διάλογο, αντί του διχασμού επιδιώκει την ένωση των συμπατριωτών μας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η υποψηφιότητα μου.

Αγαπητοί συμπολίτες!

Ο χώρος της πολιτικής δεν είναι αγγελικά πλασμένος, υπάρχουν πολλές δυσκολίες και ακόμη πιο πολλές απογοητεύσεις. Η εύκολη λύση θα ήταν να της γυρίσουμε την πλάτη και να κοιτάξουνε ο καθένας τη «δουλειά του». Μπορεί να μην είμαστε ικανοποιημένοι από την παρούσα κυβέρνηση, μπορεί και εγώ ο ίδιος να έχω τις πικρίες μου αλλά η λύση δεν βρίσκεται στην αποστροφή και τους πειραματισμούς. Οφείλουμε να στηρίξουμε αυτό που οικοδόμησε η παρούσα κυβέρνηση, διορθώνοντας τα όποια λάθη στοχεύοντας ένα καλύτερο μέλλον.

Το γεγονός ότι είμαι ο μοναδικός υποψήφιος βουλευτής της συμμαχίας όπου συμμετέχω στο νομό των Αγίων Σαράντα και του Δελβίνου, αυξάνει το βάρος της ευθύνης μου.

Απευθύνομαι σε όλους τους πολίτες των δήμων Αγίων Σαράντα, Δελβίνου, Χειμάρρας, Φοινίκης και Κονίσπολης με την ειλικρίνεια που πιστεύω ότι αποκόμισε ο καθένας σας στη γνωριμία μαζί μου, ζητώντας τη στήριξη σας με την υπόσχεση ότι δεν θα σας απογοητεύσω. Σας διαβεβαιώνω πως οι αρχές που με μεγάλωσε η οικογένεια μου, ο όρκος του Ιπποκράτη μου με συνοδεύει στο λειτούργημα μου και το χρέος που νοιώθω απέναντι στην κοινωνία θα είναι αυτά που θα με ελέγχουν και θα με συνοδεύουν στη νέα μου αποστολή. Σας διαβεβαιώνων επίσης πως δεν πρόκειται να ανταλλάξω την λευκή μου ενδυμασία με κανένα πολιτικό κοστούμι.

Η παρούσα προεκλογική περίοδος, δεν μοιάζει με τις προηγούμενες. Θα ήθελα να επισκεφτώ, κάθε πόλη, κάθε χωριό, κάθε γειτονιά ώστε να ανταλλάξουμε απόψεις και ιδέες, να σας ακούσω και να με ακούσετε. Κρίνω όμως πως στην παρούσα φάση είμαι πιο πολύ απαραίτητος σε ένα άλλο μέτωπο, στη μάχη της συμπαράστασης των ασθενών συνανθρώπων μας. Ελπίζοντας πως θα βγούμε σύντομα από αυτή την κατάσταση, ζητώ την κατανόηση σας με την υπόσχεση πως κάτι τέτοιο θα γίνει στη συνέχεια.

Θα ήθελα να απευθυνθώ ιδιαίτερα σε όλους τους Έλληνες της Περιφέρειας Αυλώνας από το Μουρσί μέχρι την Νάρτα, σε αυτούς που παραμένουν στα πάτρια εδάφη αλλά και σε αυτούς που είναι μακριά και να τους πω πως η στήριξη στο πρόσωπο μου θα αποτελεί στήριγμα σε ένα νέο οικοδόμημα για το αύριο της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας στην Αλβανία.

Απευθύνομαι με την ίδια εκτίμηση προς όλους τους συμπολίτες μου της Περιφέρειας Αυλώνας, ζητώντας τη στήριξη τους ως μία επιπλέον απάντηση σε όλους αυτούς που επιθυμούν να μας διχάζουν. Η περιφέρεια μας αποτελείται από κοινότητες με διαφορετικές κουλτούρες και θρησκείες, ιστορικά αυτό λειτούργησε κατά κύριο λόγο θετικά και όχι αρνητικά. Η διαφορετική γλώσσα και θρησκεία δεν μας εμπόδισε να μοιραστούμε μαζί χαρές και λύπες. Αυτή την αρμονία έχουμε ιστορικό χρέος να τη διαφυλάξουμε και να την βελτιώσουμε προσβλέποντας στο κοινό όραμα της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.

Με εκτίμηση
ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΗΣ
Υποψήφιος βουλευτής στην Περιφέρεια Αυλώνας

Διαβάστε ακόμη:

👉Κάντε εγγραφή στο κανάλι apenadi blogspot στο youtube για να βλέπετε πρώτοι τα βίντεο μας.

Σχόλια