Ένα χρόνο χωρίς τον Μητροπολίτη Δημήτριο: Μνημόσυνο στο Αργυρόκαστρο με την παρουσία του Αρχιεπισκόπου Ιωάννη και της Ιεράς Συνόδου

Σε κλίμα συγκίνησης και προσευχής θα τιμηθεί η μνήμη του μακαριστού Μητροπολίτου Αργυροκάστρου κυρού Δημητρίου, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από την προς Κύριον εκδημία του.
Την Κυριακή 28 Ιουνίου, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της Αναστάσεως του Χριστού στο Αργυρόκαστρο, θα τελεσθούν η Θεία Λειτουργία και το ετήσιο Αρχιερατικό Μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του αειμνήστου Ιεράρχη. Οι ιερές ακολουθίες θα πραγματοποιηθούν από τις 7:30 έως τις 10:30 το πρωί και αναμένεται να συγκεντρώσουν πλήθος πιστών από την ευρύτερη περιοχή της Νοτίου Αλβανίας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα προσδίδει στην εκδήλωση η παρουσία του Μακαριωτάτου Ιωάννης, ο οποίος θα προεξάρχει της Θείας Λειτουργίας και του Μνημοσύνου. Στις ακολουθίες θα συμμετάσχουν επίσης τα μέλη της Ιερά Σύνοδος της Ορθοδόξου Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Αλβανίας, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ημέρας για την Εκκλησία της Αλβανίας.
Ο μακαριστός Μητροπολίτης Δημήτριος υπηρέτησε επί σειρά ετών τη Μητρόπολη Αργυροκάστρου, αφήνοντας έντονο το αποτύπωμά του στην εκκλησιαστική, πνευματική και κοινωνική ζωή της περιοχής. Η ποιμαντική του διακονία συνδέθηκε με την ενίσχυση των ενοριών, τη στήριξη των νέων και τη διατήρηση της ορθόδοξης παράδοσης σε μια περιοχή με ιδιαίτερη ιστορική και θρησκευτική σημασία.

Έναν χρόνο μετά την εκδημία του, κληρικοί και λαϊκοί αναμένεται να αποτίσουν φόρο τιμής στον Ιεράρχη, προσευχόμενοι για την ανάπαυση της ψυχής του και ανακαλώντας στη μνήμη το έργο και την προσφορά του στην τοπική Εκκλησία.
Η τελετή αποτελεί όχι μόνο μια εκδήλωση μνήμης, αλλά και μια ευκαιρία για την εκκλησιαστική κοινότητα να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς έναν ποιμενάρχη που συνέδεσε το όνομά του με μια σημαντική περίοδο της σύγχρονης ιστορίας της Μητροπόλεως Αργυροκάστρου.

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια