Συνέντευξη παραχώρησε ο Αν. Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κατρούγκαλος , στο ρ/δ σταθμό «Πρακτορείο 104,9».
Σε αυτήν ρωτήθηκε και για το θέμα της απαλλοτρίωσης ακινήτων της Ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να ρωτήσω πώς «κατευθύνονται», σε εισαγωγικά, οι ελληνοαλβανικές σχέσεις. Μετά το σχέδιο Ράμα να αξιοποιήσει ακίνητα που ανήκουν σε Έλληνες ομογενείς στην περιοχή της Χειμάρρας. Θέλω το σχόλιό σας.
Γ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: Εμείς θέλουμε και τις ελληνο-αλβανικές σχέσεις να είναι καλές και να λύνουμε τα μεταξύ μας προβλήματα και είμαστε θετικοί με την ευρωπαϊκή προοπτική της Αλβανίας, αλλά με μια προϋπόθεση. Να σέβεται τη γειτονική χώρα και τις υποχρεώσεις που η ίδια έχει αναλάβει ενόψει της ευρωπαϊκής προοπτικής και προφανώς να σέβεται και τα δικαιώματα της μειονότητάς μας.
Αυτό που έγινε, δηλαδή μια επέμβαση στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας των ανθρώπων μας, των ανθρώπων της Μειονότητάς μας στην Αλβανία, είναι κάτι που δεν μπορούσε να μείνει χωρίς απάντηση. Δόθηκε εγκαίρως και νομίζω και με τον τρόπο που έπρεπε από το Υπουργείο Εξωτερικών.
Και προφανώς δεν θα μείνουμε στις δηλώσεις. Προσδοκούμε ότι θα γίνουν τα αναγκαία βήματα ούτως ώστε και να γίνουν σεβαστά τα δικαιώματα των ανθρώπων της Μειονότητας και προφανώς να μην προχωρήσει η γειτονική χώρα σε ένα βήμα που είναι αντίθετο στις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών