Επιστροφή στη μάχη...

Αφού γιορτάσαμε με ιδιαίτερη ευλάβεια μεταξύ αγαπητών ανθρώπων την Ανάσταση του Κυρίου, ξαναφορέσαμε τη στολή του γιατρού και επιστρέψαμε στο «Πέτρος Νάκος», δίπλα στους συναδέλφους μου γιατρούς και νοσοκόμους που κάθε μέρα δίνουν τη μάχη για τη ζωή των ανθρώπων σε τούτη τη μικρή αλλά μαγική πόλη. Σ’ αυτή την επιστροφή μου λείπει ένας συνάδελφος, ένας φίλος, ένας μέντορας: ο καρδιολόγος Ηρακλής Θωμάς, που μας τον άρπαξε στη φούρια της μάχης ο άπιστος κορωναϊός! Μου λείπει εμένα, λείπει στη φυσική του οικογένεια, στην οικογένεια των γιατρών, στους συμπολίτες των Αγίων Σαράντα! Αιώνια η μνήμη του και όλων των συναδέλφων στη χώρα που αποδήμησαν στους ουρανούς αυτό το δίσεκτο έτος της μεγάλης μάχης!

Η ζωή είναι ταυτόχρονα το κίνητρο και ο στόχος μας! Γι’ αυτό είμαστε ξανά εδώ μεταξύ των ανθρώπων, σε υπηρεσία της ζωής κάθε λεπτό, κάθε ώρα, κάθε μέρα! Με τον σεβασμό προς τον όρκο του Ιπποκράτη και με τη μεγάλη ευγνωμοσύνη προς αυτούς που με ευλόγησαν με την απέραντη αγάπη τους στις 25 Απρίλη ως εκπρόσωπό τους στην Αλβανική Βουλή! Ευχαριστώ Φοινικαίοι, Άγιοι Σαρανιτώτες, Κονισπολιάτες, Δελβινιώτες, Χιμαριώτες, Ναρτιώτες, Αυλωνίτες! Η Ανάσταση και η Ελπίδα ας θεραπεύσουν τα τραύματα του σώματος και της ψυχής σας και ας γίνει η ζωή σας προκομένη σε τούτον τον όμορφο τόπο!

Εγώ είμαι δίπλα σας!
Υποκλίνομαι,

Ιατρός Νίκος Κούρης
Βουλευτής Περιφέρειας Αυλώνας

(Σημείωση: Συμβουλευτείτε τον γιατρό της οικογένειάς σας για να προγραμματίσετε το ραντεβού μαζί μου! Ο χρόνος είναι πολύτιμος και μαζί έχουμε πολλά να κάνουμε από ό,τι μέχρι σήμερα! Το μέλλον μας ανήκει!)

Διαβάστε ακόμη:

👉Ακολουθήστε μας στο facebook, κάνοντας like στη σελίδα Αγναντεύοντας για να βλέπετε πρώτοι τις δημοσιεύσεις μας

Σχόλια