Υποψήφιος βουλευτής ο Βορειοηπειρώτης Νίκος Γκιέργκος

Η σημερινή ανακοίνωση των ψηφοδελτίων του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, περιελάβανε και το όνομα του Βορειοηπειρώτη Νίκου Γέργου, στον Νότιο Τομέα Αθηνών.
Ο Νίκος Γκιέργκος γεννήθηκε στον Λόγγο της Άνω Δρόπολης κι ανήκει στην νέα γενιά Βορειοηπειρωτών. 

Ακολουθεί σύντομη ανάρτηση του κυρίου Γκιέργκου στα κοινωνικά δίκτυα, μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του.
«Είναι μεγάλη μου τιμή που ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ με τοποθετεί στα ψηφοδέλτια ως υποψήφιο βουλευτή του Β3 Νότιου Τομέα Αθηνών . Έχω τη χαρά μέσα από αυτή την υποψηφιότητα να εκπροσωπήσω τη γενιά μου , την δικιά μου Βορειοηπειρωτική Κοινότητα αλλά και τον χώρο της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας . Διαχρονικά λάθη , αστοχίες και παραλήψεις  ας μην μας απογοητεύσουν αλλά να μας δώσουν την ώθηση να  συνθέσουμε την πολιτική που θα φέρει ισονομία και ισοπολιτεία στην Βορειοηπειρωτική μας Κοινότητα στην Ελλάδα , σεβασμό και τήρηση των δικαιωμάτων μας στο χώρο της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας .  Όλα τα χρόνια κινήθηκα με ήθος , εργατικότητα και αποτελεσματικότητα . Θέλω να ευχαριστήσω τις συντρόφισσες και τους συντρόφους από την Οργάνωση Μελών Νέας Σμύρνης , που είχα τη τιμή να με εμπιστευτούν και να είμαι ο Συντονιστής τους , από την Νομαρχιακή Επιτροπή Νότιας Αθήνας , το Τμήμα Ομογενειακών Θεμάτων , τον συντοπίτη και σύντροφο Γιώργο Τρίχα , τις φίλες και τους φίλους από την γενέτειρα μου Δερόπολη  και την ΕΕΜ για τη στήριξη τους . 
Καλή Δύναμη και Καλούς Αγώνες για την Πολιτική Αλλαγή
Δικαιοσύνη Παντού – Δικαιοσύνη και στο χώρο της Βορειοηπειρωτικής Κοινότητας»

Να σημειώσουμε πως ο Η Β3' Εκλογική Περιφέρεια Νότιου Τομέα Αθηνών αποτελείται από τους εξής δήμους: Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Βύρωνος, Γλυφάδας, Δάφνης - Υμηττού, Ελληνικού - Αργυρούπολης, Ζωγράφου, Ηλιουπόλεως, Καισαριανής, Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου, Νέας Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου και εκπροσωπείται με 18 βουλευτές στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια

  1. Έχω μια ερώτηση για το Νίκο
    Σαν Αλβανός είναι γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μας υποστηρίζει για Έλληνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών