Σε αυτό το βίντεο: τα οικονομικά πίσω από τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Στους περισσότερους υπάρχει η εσφαλμένη εντύπωση ότι οι προσφορές γίνονται με σκοπό να επωφεληθεί ο καταναλωτής. Στην πραγματικότητα, όμως, οι προσφορές είναι ένα ισχυρό οικονομικό εργαλείο που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν για να τιμολογούν τους καταναλωτές με μεγαλύτερη ακρίβεια και να αυξάνουν σημαντικά τα κέρδη τους.
Έρευνα – παραγωγή – παρουσίαση: Κοσμάς Μαρινάκης, Ph.D.
Έρευνα – παραγωγή – παρουσίαση: Κοσμάς Μαρινάκης, Ph.D.
Ο Κοσμάς Μαρινάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής (Senior Lecturer) Οικονομικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σιγκαπούρης (Singapore Management University). Έχει εργαστεί σε καθηγητικές και ερευνητικές θέσεις σε Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, της Ρωσίας και της Κύπρου. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες στο αντικείμενο της Οικονομικής της Βιομηχανικής Οργάνωσης σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Διδάσκει οικονομικά από το 2003 σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο.
Διαβάστε ακόμη
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών