Αλβανία: Αυξήθηκε ο αριθμός των επισκεπτών στα μνημεία

Η Υπουργός Πολιτισμού, Elva Margariti, δημοσίευσε τα στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν κατά το προηγούμενο έτος σχετικά με την προσβασιμότητα των πολιτιστικών ιδρυμάτων και των μνημείων.

"Κατά τη διάρκεια του 2023, ο αριθμός των επισκεπτών στα ιδρύματα και τα μνημεία της πολιτιστικής κληρονομιάς υπερέβη το ρεκόρ που τέθηκε το 2019", γράφει ο υπουργός Margariti, εκφράζοντας τις ελπίδες ότι το 2024 θα είναι ακόμα καλύτερος χρόνος.

Το 2023, σημειώθηκε αύξηση 46% των επισκεπτών σε σύγκριση με το 2022.

Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια του 2023, υπήρχαν πάνω από 1 εκατομμύριο ντόπιοι και ξένοι επισκέπτες σε ιδρύματα και κέντρα πολιτιστικής κληρονομιάς. Συγκριτικά, κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο, υπήρχαν περίπου 689.000 επισκέπτες. Κοιτάζοντας πίσω πριν από δύο χρόνια, το 2021, 425.565 επισκέπτες επισκέφθηκαν μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς.

Διαβάστε ακόμη


Σχόλια