Την στοχοποίησή του από ακραίους κύκλους καταγγέλλει ο Γρηγόρης Καραμέλιος

Καταγγελία στην αστυνομία κατέθεσε ο ανεξάρτητος βουλευτής της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας και πρώην πρόεδρος της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ Κορυτσάς, Γρηγόρης Καραμέλιος.
Ο κύριος Καραμέλιος καταγγέλλει πως έχει δεχθεί απειλές στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ, σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ είπε πως κατέθεσε στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυτσάς καταγγελία για συκοφαντική δυσφήμιση, απειλές και εκβιασμούς.
«Μόλις έχω καταθέσει στο αστυνομικό τμήμα Κορυτσάς μια καταγγελία για συκοφαντική δυσφήμηση , απειλές και εκβιασμούς που μου έγιναν αμέσως μετά την δημόσια τοποθέτηση μου προ μίας εβδομάδας στην Κορυτσά όταν το ΟΑΣΕ διοργάνωσε μια συνάντηση με τις μειονοτικές ομάδες και το ρόλο των ΜΜΕ επίσης και μετά από την εμφάνιση μου σε εκπομπή αλβανικής τηλεόρασης όπου συζητήθηκαν θέματα ενός άρθρου που είχε γραφτεί σε μία ελληνική εφημερίδα.

Φυσικά η Κορυτσά δεν μπορεί να δεχτεί μια τέτοια γλώσσα. Η Κορυτσά έχει πάντα δείξει πολιτισμό, κατανόηση, αρμονική συμβίωση. Αυτές οι συμπεριφορές είναι απαράδεκτες και απειλούν την συμβίωση καταστρέφοντας την αρμονία που η Κορυτσά έχει. Οι απειλές  είναι διάφορες, και οι περισσότερες από αγνώστους, είναι καθήκον της εισαγγελίας να τα ανακαλύψει.

Έχω απειληθεί μέσω από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αλλά και μέσα από το   YouTube όπου υπάρχει το βίντεο που εμφανίστηκα για συζήτηση. Οι απειλές είναι κατά της  ζωής μου, της οικογένειας μου της συμβίωσης της κοινότητας που εκπροσωπώ» ανέφερε ο κύριος Καραμέλιος.

Ο Γρηγόρης Καραμέλιος παρεμβαίνει συχνά, είτε μέσω του κοινοβουλίου, είτε μέσω τηλεοπτικών εκπομπών για ζητήματα που αφορούν την Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας. Αυτό απ'οτι φαίνεται δεν αρέσει σε διάφορους ακραίους κύκλους.

Διαβάστε ακόμη:

Σχόλια