Ο Μπερίσα σε φωτογραφία με τον Ενβέρ Χότζα

Το γύρο των κοινωνικών δικτύων κάνει τις τελευταίες μέρες στην Αλβανία φωτογραφία, οπού φαίνεται ο πρώην πρωθυπουργός, Σαλί Μπερίσα, δίπλα στον δικτάτορα, Ενβέρ Χότζα.

Ο πρώην πρωθυπουργός Σαλί Μπερίσα αναφέρθηκε στις συνθήκες κάτω από τις οποίες τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία.
Μιλώντας στην εκπομπή «Opinion», ο Μπερίσα εξήγησε ότι προσωπικά δεν είχε γνωρίσει ποτέ τον δικτάτορα, αλλά η φωτογραφία τραβήχτηκε στα γενέθλια της Λιλιάνα Χότζα , η οποία ήταν εκείνη την περίοδο εκτελεστική διευθύντρια του περιοδικού «Επιστήμη και Ζωή», όπου ο ίδιος (Μπερίσα) ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου.

«Η ερώτηση για τη φωτογραφία έχει εξηγηθεί ξεκάθαρα από τον πρώην γιατρό του Ενβέρ Χότζα και τον φίλο μου Ισούφ Καλό, αν δείτε στη συνέντευξή μου αυτός που διευθύνει την εκπομπή σήμερα με ρώτησε αν έχετε γνωρίσει προσωπικά τον Ενβέρ Χότζα, εγώ του απάντησα ότι προσωπικά δεν έχω συναντηθεί ποτέ.
Ήμασταν εκεί σε γενέθλια που, απ' όσο ξέρω, εγώ είχε η Λιλιάνα Χότζα, που ήταν τότε εκτελεστική διευθύντρια του περιοδικού «Επιστήμη και Ζωή» και ήμουν συνεργάτης και μέλος του διοικητικού συμβουλίου αυτού του περιοδικού.
Βρεθήκαμε και οι δυο εκεί, μπορεί να έκατσε δύο λεπτά, έδωσε το χέρι του και έφυγε.
Αν μια συλλογική συνάντηση λέγεται προσωπική, εντάξει, αλλά έχω ξεκαθαρίσει και άλλες φορές, ότι δεν έχω αρνηθεί ότι είχα φιλία με τον γιο του, τον φίλο της. "Αυτή είναι η εικόνα",
 είπε ο Μπερίσα

Διαβάστε ακόμη:

Σχόλια