Ράμα: Ο Ερντογαν είναι αδερφός μου

Ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν έφτασε στο αεροδρόμιο της Ρίνας σήμερα το πρωί στις 09:25, όπου έγινε δεκτός από τον πρωθυπουργό Έντι Ράμα.
Η πρώτη στάση της επίσκεψης Ερντογάν ήταν στο Λατσι, όπου η τουρκική κυβέρνηση έχει χρηματοδοτήσει την κατασκευή 524 σπιτιών μετά τον καταστροφικό σεισμό του 2019 που κατέστρεψε εκατοντάδες σπίτια και στοίχισε τη ζωή σε 51.

Στην τελετή που έγινε στο Λατσι με αφορμή την επίσκεψη του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο πρωθυπουργός Έντι Ράμα μίλησε εκτενώς για την αδελφική του σχέση με τον Τούρκο πρόεδρο.
«Είναι μια ξεχωριστή μέρα γιατί σήμερα όλοι θέλουν να ακούσουν τον μεγάλο φίλο της Αλβανίας και τον αγαπητό μου φίλο Πρόεδρο Ερντογάν. Σήμερα θέλω να πω ένα επεισόδιο που δεν θα ξεχάσω από την πρώτη συνάντηση με τον Ερντογάν, ο οποίος ήταν τότε πρωθυπουργός. Ήμουν ντροπαλός γιατί τον ήξερα μόνο από την τηλεόραση και από την τηλεόραση δεν φαίνεται τόσο χαμογελαστός.
Όταν συναντηθήκαμε και καθίσαμε πρόσωπο με πρόσωπο με κοίταξε αλλά δεν χαμογέλασε. Δεν είχα γίνει ακόμη πρωθυπουργός. Μου λέει άκου εδώ. Η Αλβανία και το Κοσσυφοπέδιο είναι στην καρδιά μου. Οι Αλβανοί είναι στην καρδιά του τουρκικού λαού. Θέλω να είσαι αδερφός μου, αλλά θα σε πω αδερφέ όταν, ως Πρωθυπουργός της χώρας σου, αξίζεις τον σεβασμό του λαού σου. Είμαι πολύ περήφανος που αποκαλώ τον εαυτό μου φίλο του Προέδρου Ερντογάν», είπε ο Ράμα.

Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μίλησε για τον σεισμό της 26ης Νοεμβρίου στην Αλβανία. Περιγράφοντας τη σχέση με την αδελφική Αλβανία, είπε ότι ο αδελφός μένει με τον αδερφό του όταν τον χρειάζεται και όχι όταν τον καλεί.
«Μόλις ακούσαμε τη θλιβερή είδηση ​​για τον σεισμό, ξεκινήσαμε αμέσως για να μοιραστούμε τον πόνο των ανθρώπων της περιοχής που επλήγησαν από τον σεισμό και να επουλώσουμε τις πληγές τους. Εμείς ως κράτος, κινητοποιούμαστε στο μέγιστο για να σας βοηθήσουμε.
Το ίδιο και ο φίλος μου ο κ. Ο Έντι Ράμα τόνισε στην ομιλία του, ο αδελφός στέκεται δίπλα στον αδερφό όταν το χρειάζεται και όχι όταν τον καλούν. Μετά τον σεισμό, στείλαμε στην Αλβανία όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασθενοφόρων και τεχνικές ομάδες », είπε ο Ερντογάν.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα 524 διαμερίσματα που κατασκευάστηκαν με τουρκική χρηματοδότηση και κόστισαν 42 εκατομμύρια ευρώ.

Στη συνέχεια, οι συναντήσεις μεταφέρθηκαν στα Τίρανα, όπου στις, ο Ερντογάν συναντάει τον πρωθυπουργό Έντι Ράμα. Στις 15:00 θα υπογραφούν συνολικά 7 συμφωνίες και από τις δύο κυβερνήσεις, μεταξύ των οποίων μνημόνιο συνεννόησης και πρωτόκολλα συνεργασίας σε πολλούς διαφορετικούς τομείς. Θα ακολουθήσει η κοινή συνέντευξη Τύπου.
Στις 16:00, ο Ερντογάν θα συμμετάσχει στην τελετή των εγκαινίων του τεμένους Et'hem Beut στα Τίρανα. Ο Τούρκος πρόεδρος θα ολοκληρώσει τη μονοήμερη επίσκεψή του στην Αλβανία, με ομιλία που θα σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου στην Αλβανία, όπου θα είναι επίτιμος καλεσμένος.

Διαβάστε ακόμη:



Σχόλια