Οι Αλβανοί βγαίνουν στους δρόμους για τις αυξήσεις στα καύσιμα

Εκατοντάδες πολίτες πραγματοποίησαν πορεία την Τετάρτη στην κεντρική λεωφόρο της πρωτεύουσας αφού οι τιμές των καυσίμων σκαρφάλωσαν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών.
Οι διαδηλωτές καλούν την κυβέρνηση να μειώσει πολλούς φόρους στα καύσιμα.

Ο Πρόεδρος Μέτα καλεί την κυβέρνηση να μειώσει τις τιμές των καυσίμων
Ο Πρόεδρος Ιλίρ Μέτα κάλεσε την αλβανική κυβέρνηση να μειώσει την τιμή των καυσίμων και να υιοθετήσει ένα πακέτο οικονομικής βοήθειας για ευάλωτες οικογένειες. Ο Μέτα τόνισε ότι δεν έχουν γίνει προσπάθειες μείωσης των καταχρηστικών τιμών στα καύσιμα, την ενέργεια ή στο καλάθι των αγαθών. Ο πρόεδρος σημείωσε επίσης ότι η χώρα δεν έχει λάβει κανένα μέτρο για την προστασία των αγροτών και των μικρών επιχειρήσεων.

Μπερίσα: Η Αλβανία έχει τις υψηλότερες τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου σε όλη την Ευρώπη
Έκτακτη συνέντευξη Τύπου παραχώρησε πρώην πρωθυπουργός Σαλί Μπερίσα. Ο λόγος για αυτό, σύμφωνα με τον Μπερίσα, είναι να καταγγείλει την κυβέρνηση Ράμα ότι επέτρεψε μια απίστευτη αύξηση των τιμών του πετρελαίου και των προϊόντων διατροφής

Ο Μπερίσα κατηγόρησε τον Ράμα ότι έπαιζε το ρόλο του «εκπροσώπου των εταιρειών πετρελαίου» αυξάνοντας τις τιμές και γινόταν βάρος για τους Αλβανούς πολίτες.
«Σε αυτόν τον πόλεμο, μαζί με τις βάρβαρες ρωσικές φάλαγγες που διαπράττουν φρικτά εγκλήματα, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια άλλη ομάδα, όχι μόνο στην Ουκρανία αλλά σε όλη την Ευρώπη, που σαν βδέλλες, θέλουν να γίνουν πλούσιοι από τον πόλεμο», είπε ο Μπερίσα.

Επιπλέον, ο Μπερίσα είπε ότι η Αλβανία έχει τις υψηλότερες τιμές πετρελαίου σε όλη την Ευρώπη παρά το γεγονός ότι είμαστε παραγωγοί και ότι οι μέσοι μισθοί μας είναι «10 φορές χαμηλότεροι από τις χώρες της Ευρώπης». Ο Μπερίσα έθεσε επίσης τα αιτήματά του για την κυβέρνηση.
"Ζητάμε την πλήρη εξαίρεση του φόρου ΦΠΑ στο πετρέλαιο και την ηλεκτρική ενέργεια ", είπε ο Μπερίσα.

Διαβάστε ακόμη:


Σχόλια