Το μήνυμα του νέου δημάρχου Φοινίκης Ρωμαίου Τσάκουλη

Αγαπητοί συμπολίτες του Δήμου Φοινικαίων!

Στις 14 Μαϊου ψηφίσατε και μεταξύ τριών δικών σας παιδιών, δώσατε σε μένα την εντολή να
ηγηθώ του Δήμου Φοινικαίων για την τετραετία 2023-2027 ως εκπρόσωπος του Κόμματος
«Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον». Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου
και δεσμεύομαι ότι τις υποσχέσεις που σας έδωσα στις προεκλογικές μας συναντήσεις θα τις
τηρήσω με συνέπεια και θα αγωνιστώ σκληρά να τις υλοποιήσω.
Στο Δήμο μας υπάρχουν αρκετά προβλήματα τα οποία χρειάζονται λύσεις. Και οι λύσεις
έρχονται όταν από την αρχή προγραμματίζεις σωστά και κινητοποιείς όλες τις πνευματικές και
φυσικές δυνάμεις να δράσουν υπέρ της εξυπηρέτησής σας, υπέρ της ανάπτυξης και κυρίως υπέρ της κοινωνικής συνοχής.
Κάποιοι θεωρούν και θέλουν να μετατρέπουν μια εκλογική αναμέτρηση σε πόλεμο, να
κηρύσσουν εχθρούς και προδότες. Εγώ δεν πρόκειται να πέσω σε αυτή την παγίδα, όπως το
απέδειξα και στην εκλογική μου εκστρατεία. Για μένα και οι δύο άλλοι υποψήφιοι είναι
αδέρφια μου, όπως αδέρφια μου είναι και εκείνοι που με καταψήφισαν, τους αγαπώ και τους
εκτιμώ όλους και θα ήθελα αυτή την τετραετία να αξιοποιήσω εις όφελος των κοινών μας
στόχων τις δικές τους πνευματικές και δημιουργικές τους ικανότητες.
Εκτιμώ ό,τι καλό επιτεύχθηκε από τους προηγούμενους δημάρχους και διατίθεμαι να
αποτυπώσω κι εγώ το δικό μου έργο εστιάζοντας κυρίως στις σημαντικές επενδύσεις και στις
υποδομές οι οποίες θα ευνοήσουν τον επαναπατρισμό.
Ο Δήμος Φοινικαίων είναι το σπίτι μας. Κανείς άλλος εκτός από εμάς δε θα μπορέσει να τον
νοικοκυρευτεί.
Καλή τετραετία!
Σας ευχαριστώ όλους !

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια