Μήνυμα Τόλη μετά την εκλογή του

Αγαπητοί συνδημότες της Δρόπολης και του Πωγωνίου!!!

Με την ελεύθερη , δημοκρατική και μαζική ψήφο τους, οι συνδημότες μας εξέφρασαν την ετυμηγορία ,για να ανανεώσουν μαζί μου το "συμβόλαιο" εμπιστοσύνης και συνεργασίας για τα επόμενα τέσσερα χρόνια!
Αδιαμφισβήτητα, η πιο ύψιστη Τιμή που μου έγινε από τους Δροπολίτες και Πωγωνίσιους. Ταυτόχρονα, όμως, το 84% που μου έδωσαν με την ψήφο τους, είναι μέγιστη ευθύνη, τόσο απέναντί τους , όσο και στην ιστορία του τόπου μας.

Θα ήθελα να ΣΑΣ ευχαριστήσω από καρδιάς όλους μαζί και να υποκλιθώ στον καθένα ξεχωριστά. Να είστε βέβαιοι ότι θα εργαστώ με πιο γρήγορους και πιο εντατικούς ρυθμούς για να υλοποιηθεί κάθε μας υπόσχεση.
Όλο μου το είναι το έχω ήδη εναποθέσει στο μέλλον της Δρόπολης και του Πωγωνίου.

Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ απευθύνω στους χιλιάδες Δροπολίτες και Πωγωνίτες που ταξίδεψαν από όλα τα μέρη της Ελλάδας ,για να πουν το δικό τους λόγο, μέσω της ψήφου τους, για το μέλλον της Δρόπολης και του Πωγωνίου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω , επίσης, τους συνυποψηφίους για τον προεκλογικό αγώνα που έκαναν και να διαβεβαιώσω και όλους τους συνδημότες που δεν με προτίμησαν με την ψήφο τους, πως από σήμερα είμαι Δήμαρχος με ανανεωμένη θητεία για κάθε Δροπολίτη και Πωγωνίτη, άνευ κόμματος και πολιτικών πεποιθήσεων.

Θερμά ευχαριστώ θα ήθελα να εκφράσω στους συνεργάτες μου, στην ακούραστη ομάδα μου, που πίστεψαν σε μενα από την πρώτη στιγμή και συνεχίζουμε μαζί δυναμικά!
Εύχομαι υγεία, δύναμη και καλή συνέχεια στη δική μας κοινή πορεία για τα δρώμενα της Δρόπολης και του Πωγωνίου.

Προχωράμε μαζί, με όραμα και αγάπη για τον τόπο μας!!!

Μετά τιμής,
Δήμαρχος Δρόπολης και Πωγωνίου
Δημήτρης Τόλης

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια