Γράφει ο Στέλιος Φενέκος
Υποτίθεται ότι οι σχέσεις μας με την Τουρκία έχουν εξομαλυνθεί και προωθείται ο διάλογος μεταξύ των δύο χωρών.
Έχω κάνει εδώ και καιρό την ιδιαίτερη διάκριση ότι άλλο ο Διάλογος για εξομάλυνση των σχέσεων (μηχανισμοί επικοινωνίας μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων, ΜΟΕ, θέματα χαμηλής πολιτικής με βραχυμεσοπρόθεσμο χαρακτήρα για βελτίωση της εμπιστοσύνης και άρση συγκεκριμένων αγκαθιών στις σχέσεις των δύο χωρών) και άλλο η Διαπραγμάτευση (εξαιρετικά βαρύνον έργο για τα συμφέροντα της χώρας και τα ζητήματα υψηλής πολιτικής, με μακροπρόθεσμο χαρακτήρα) με στόχο την επίλυση των ζητημάτων.
Και τα δύο φυσικά απαιτούν συγκεκριμένο πλαίσιο διεξαγωγής, προετοιμασία εξαντλητική και πλάνο με συγκριμένους στόχους και οπωσδήποτε κατάλληλη εκπροσώπηση για το καθένα.
Διαβάζουμε όμως στην Εστία, ότι έγραψε η Γενί Σαφακ για ενέργειες από την Ελλάδα προς αποστρατιωτικοποίηση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου και επίσης συγκεκριμένων νησίδων.
Δεν θα δώσω και μεγάλη σημασία στο τι λέει η Γενί Σαφάκ, γιατί εάν διαβάσει κανείς το άρθρο είναι ύπουλα και προβοκατόρικα γραμμένο ώστε να θέτει τα προκλητικά θέματα, χωρίς βεβαιότητες όμως, για το εάν συζητήθηκε αυτό ακριβώς μεταξύ των ηγετών.
ΕΑΝ ΟΜΩΣ συζητήθηκε κάτι τέτοιο στις συναντήσεις των δύο ηγετών, τότε μπαίνουμε σε πολύ επικίνδυνα χωράφια μυστικής διπλωματίας, που και ως μυστική ακόμη δεσμεύει αφελώς την χώρα, αφού η άλλη πλευρά θα το λάβει ως δεδομένο ότι θα γίνει έτσι, θα το διογκώσει από πλευράς απαιτήσεων και δεν θα διστάσει να το αποκαλύψει ως δέσμευση του πρωθυπουργού έναντι του Ερντογάν, με επιθετικό χαρακτήρα μάλιστα εάν δεν "συμμορφωθούμε".
ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΨΕΥΣΗΣ
Αυτός είναι και ο λόγος της αναγκαιότητας διάψευσης της Γενί Σαφάκ με μία απλή ανακοίνωση του Κυβερνητικού εκπροσώπου, ότι τα όσα γράφει δεν είναι αληθή ως προς τις συζητήσεις των δύο ηγετών (εάν φυσικά δεν είναι αληθή -αλλιώς....δεν μιλάμε απλά για μυστική διπλωματία αλλά για ηγεμονισμό).
Διαβάστε ακόμη

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών