Ασταμάτητος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δείχνει ότι είναι αποφασισμένος να ισχυριστεί οποιαδήποτε εξωφρενική δικαιολογία προκειμένου να καλύψει την απραξία της κυβέρνησής του στο θέμα της σαρωτικής ακρίβειας που έχει γονατίσει τα ελληνικά νοικοκυριά.
Μετά τις κορώνες του υπουργού Επικρατείας Κ. Σκρέκα για τα προϊόντα που είναι πιο φθηνά στη Γερμανία, μετά τον σάλο που προκλήθηκε με την τιμή της… μισόκιλης φέτας, ο πρωθυπουργός «ξαναχτυπά» λέγοντας ότι για τις υπέρογκες αυξήσεις (λέγεται θα φτάσουν μέχρι 70%) που θα δούμε στο ηλεκτρικό ρεύμα, φταίει η… νηναιμία.
Σε δηλώσεις του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε στο ερώτημα για το αν κυβέρνηση θα σταθεί στο πλευρό των πολιτών για την αύξηση των τιμών, ενόψει μάλιστα ενός πολύ θερμού καλοκαιριού.
Η απάντησή του ήταν…. τραγελαφική: «Μισό λεπτό, οι τιμές του ρεύματος καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από τη χονδρική του ρεύματος που και αυτή με τη σειρά της έχει αυξομειώσεις. Είχαμε πάρα πολλούς μήνες με χαμηλές τιμές, υπήρχαν κάποιες ιδιαίτερες συνθήκες για έναν μήνα. Παραδείγματος χάρη μπορεί να μη φύσηξε όσο θα περιμέναμε» είπε και πρόσθεσε ότι αυτές οι συνθήκες μπορεί να «δημιουργούν κάποια μικρή απόκλιση, αύξηση στις τιμές του ρεύματος. Εκτιμώ ότι αυτό δεν είναι ένα μόνιμο φαινόμενο. Εν πάση περιπτώσει έχουμε μία αγορά που λειτουργεί ανταγωνιστικά και πιστεύω ότι τελικά ότι ο ανταγωνισμός αυτός, ο τρόπος που θα κινηθούν οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, δεν θα οδηγήσει σε σημαντικές αυξήσεις στις τιμές ή αυξήσεις που θα έχουν κάποια πιο μόνιμα χαρακτηριστικά».
Όσο για τις αδιανόητες αυξήσεις που αναμένεται να ανακοινωθούν, ο Μητσοτάκης αρκέστηκε στο να παροτρύνει τους πολίτες να… αλλάξουν πάροχο: «Θα εκπλαγώ πολύ αν δω αυξήσεις 70%. Αν κάποιος πάροχος θέλει να αυξήσει 70% το τιμολόγιο, θα ενθάρρυνα πάρα πολύ τους καταναλωτές να επιλέξουν άλλο πάροχο. Γιατί δεν δικαιολογείται μία τέτοια αύξηση» δήλωσε.
Μετά τις κορώνες του υπουργού Επικρατείας Κ. Σκρέκα για τα προϊόντα που είναι πιο φθηνά στη Γερμανία, μετά τον σάλο που προκλήθηκε με την τιμή της… μισόκιλης φέτας, ο πρωθυπουργός «ξαναχτυπά» λέγοντας ότι για τις υπέρογκες αυξήσεις (λέγεται θα φτάσουν μέχρι 70%) που θα δούμε στο ηλεκτρικό ρεύμα, φταίει η… νηναιμία.
Σε δηλώσεις του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε στο ερώτημα για το αν κυβέρνηση θα σταθεί στο πλευρό των πολιτών για την αύξηση των τιμών, ενόψει μάλιστα ενός πολύ θερμού καλοκαιριού.
Η απάντησή του ήταν…. τραγελαφική: «Μισό λεπτό, οι τιμές του ρεύματος καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από τη χονδρική του ρεύματος που και αυτή με τη σειρά της έχει αυξομειώσεις. Είχαμε πάρα πολλούς μήνες με χαμηλές τιμές, υπήρχαν κάποιες ιδιαίτερες συνθήκες για έναν μήνα. Παραδείγματος χάρη μπορεί να μη φύσηξε όσο θα περιμέναμε» είπε και πρόσθεσε ότι αυτές οι συνθήκες μπορεί να «δημιουργούν κάποια μικρή απόκλιση, αύξηση στις τιμές του ρεύματος. Εκτιμώ ότι αυτό δεν είναι ένα μόνιμο φαινόμενο. Εν πάση περιπτώσει έχουμε μία αγορά που λειτουργεί ανταγωνιστικά και πιστεύω ότι τελικά ότι ο ανταγωνισμός αυτός, ο τρόπος που θα κινηθούν οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, δεν θα οδηγήσει σε σημαντικές αυξήσεις στις τιμές ή αυξήσεις που θα έχουν κάποια πιο μόνιμα χαρακτηριστικά».
Όσο για τις αδιανόητες αυξήσεις που αναμένεται να ανακοινωθούν, ο Μητσοτάκης αρκέστηκε στο να παροτρύνει τους πολίτες να… αλλάξουν πάροχο: «Θα εκπλαγώ πολύ αν δω αυξήσεις 70%. Αν κάποιος πάροχος θέλει να αυξήσει 70% το τιμολόγιο, θα ενθάρρυνα πάρα πολύ τους καταναλωτές να επιλέξουν άλλο πάροχο. Γιατί δεν δικαιολογείται μία τέτοια αύξηση» δήλωσε.
Διαβάστε ακόμη

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών