Όταν δίνουμε έναν όρκο, οφείλουμε να τον τηρούμε

Αγαπητοί συμπολίτες, των Αγίων Σαράντα, της Φοινίκης, της Κονίσπολης, της Χιμάρας, του Δελβίνου,

Την Κυριακή, 25 Απριλίου, θα κατεβείτε στις κάλπες προκειμένου να εξουσιοδοτήσετε τους καινούργιους εκπροσώπους που θα διαχειριστούν τα επόμενα τέσσερα χρόνια τη δική σας εμπιστοσύνη στο ναό της Δημοκρατίας.

Είμαι κι εγώ, αυτή τη φορά, στη δική σας κρίση και μέσα μου αισθάνομαι από τώρα το βάρος της επόμενης μέρας, ενώ όλο αυτό το διάστημα που μαζί συνομιλήσαμε, διαπίστωσα πως ήδη μου έχετε αναθέσει αυτό που αυτοβούλως επέλεξα, να σας αντιπροσωπεύσω στην Αλβανική Βουλή.

Ερχόμαστε σ’ αυτή τη δοκιμασία μετά από μια μεγάλη δοκιμασία που πάει να αλλάξει τα δεδομένα και να τσακίσει την ελπίδα μας για το μέλλον: τη σκληρή μάχη με την πανδημία. Ήμασταν όλοι μαζί, αλληλοβοηθηθήκαμε και έχουμε τώρα το προβάδισμα. Σ΄αυτή τη μάχη εσείς ήσασταν οι πραγματικοί ήρωες και όχι εγώ που απλώς τελούσα τον όρκο του Ιπποκράτη. Δική μου και αμετάκλητη αντίληψη είναι ότι όταν δίνουμε έναν όρκο πρέπει να τον τηρούμε.

Το δικό μας λειτούργημα-του γιατρού- σχετίζεται με τον άνθρωπο, με την υγεία του σώματος και της ψυχής του. Και, κάθε συνταγή και θεραπεία παρέχεται σωστά όταν διαγνώσκεις και αξιολογείς αντικειμενικά όλα τα αντιληπτά και μη συμπτώματα. Αυτό ισχύει και στη ζωή του πολίτη: αν δε γνωρίσεις καλά τα προβλήματά του, είναι αδύνατο να δώσεις την απαιτούμενη βοήθεια στους συνανθρώπους σου που, εκτός από υγιείς, θέλουν να ζήσουν ελεύθεροι, προκομμένοι και ασφαλείς σ’ εκείνη τη φωλίτσα που επέλεξαν σε τούτη γη. Μπόρεσα και γνώρισα αρκετά από τα δικά σας προβλήματα, συνειδητοποίησα ότι η επίλυσή τους εξαρτάται από το κατά πόσο εκείνοι που μπορούν προσφέρουν την ώρα που χρειάζεται, αλλά και κατά πόσο στην πορεία μπορούν να τηρήσουν τους όρκους που δίνουν τόσο γεναιόδωρα στις προεκλογικές τους εκστρατείες.

Εγώ κρατώ τον ΟΡΚΟ μου!

Και δεν ξεχνώ τις ρίζες μου, τους ανθρώπους που με γέννησαν και ανάθρεψαν και αυτούς που με στήριξαν. Τιμώ τη δική μου ταυτότητα και εκτιμώ την ταυτότητα του άλλου, πάντα σεβόμενος το δίκαιο και το σωστό!

Υποσχέθηκα σε σας ότι ποτέ δε θα αποκοπώ από το λειτούργημα του γιατρού στο «Πέτρος Νάκος» και κρατώ το λόγο μου γιατί ανάμεσά σας έχω την οικογένειά μου και εσάς που νιώθω ως μεγάλη οικογένειά μου!

Στην πολιτική θα είμαι για να έχει αξία ο λόγος όλων σας χωρίς διάκριση. Στόχος μας είναι ο άνθρωπος, η υγεία του, το δικαίωμα στην ελεύθερη ζωή, στην περιουσία, στην παιδεία, στην εργασία, στη χαρά και την ευτυχία!.

Καλές επιτυχίες της Κυριακή!
Στη 12η σειρά ψηφίστε τον αριθμό 5!

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΗΣ

Διαβάστε ακόμη:

👉Κάντε εγγραφή στο κανάλι apenadi blogspot στο youtube για να βλέπετε πρώτοι τα βίντεο μας.

Σχόλια