Αμερικανίδα πρέσβης στην Αλβανία: Οι Αλβανοί πρέπει να απαιτήσουν περισσότερα από τους πολιτικούς τους

Η πρεσβευτής των ΗΠΑ, Γιούρι Κιμ, με δήλωσή της καλεί τους πολίτες να απαιτούν τη λογοδοσία των ατόμων που εκλέγουν, προσθέτοντας ότι οι δημόσιοι θεσμοί έχουν ήδη αρχίσει να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.

Από το Πουστέτς, όπου παρευρέθηκε στο «Φεστιβάλ MIK», η πρέσβης Kim είπε ότι η μεταρρύθμιση προχωρά, παρόλο που γίνεται με πολύ πιο αργό ρυθμό, από το αναμενόμενο.

«Είμαι αισιόδοξη για την Αλβανία. Νομίζω ότι η μεταρρύθμιση της δικαιοσύνης προχωρά… αργά, πιο αργά από ό, τι θα θέλαμε, αλλά σίγουρα προχωρά μπροστά και νομίζω ότι οι πολίτες πρέπει να συνεχίσουν να μην είναι ικανοποιημένοι, οι πολίτες πρέπει να απαιτούν περισσότερα από την κυβέρνησή τους, από τους ανθρώπους που εκλέγουν. Τώρα είναι η ώρα να συνεχίσετε να πιέζετε. Μην τα παρατάτε! " - είπε ο πρέσβης των ΗΠΑ.

Η Αμερικανίδα διπλωμάτης ζήτησε από τους πολίτες να μην παραιτηθούν από την πίστη στη μεταρρύθμιση της δικαιοσύνης και ότι αυτό θα αλλάξει τη χώρα. Όταν ρωτήθηκε αν οι τελευταίες εξελίξεις μας φέρνουν πιο κοντά στο «να πιάσουμε τα μεγάλα ψάρια», η Κιμ απάντησε ότι δεν είναι εισαγγελέας.
«Είμαι διπλωμάτης, αυτό είναι. Δεν είμαι εισαγγελέας, δεν είμαι ψαράς, δεν είμαι ιερέας. Είμαι απλώς διπλωμάτης », - είπε η Κιμ, προσθέτοντας ότι σύμφωνα με αυτήν, οι θεσμοί δείχνουν ότι μπορούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
«Τα θεσμικά όργανα έχουν τις ευθύνες τους. Ξέρουν ποιες είναι αυτές οι ευθύνες και νομίζω ότι αρχίζουν να τις εκπληρώνουν. Ας υποστηρίξουμε λοιπόν, ας συνεχίσουμε να απαιτούμε και ας δούμε πού πηγαίνουμε »- ήταν η έκκληση της Κιμ.

Στο τέλος, η πρεσβευτής των ΗΠΑ είπε ότι αυτό που πραγματικά ήθελε να μιλήσει ήταν ο αλβανικός πολιτισμός και η φύση, η οποία σύμφωνα με αυτήν προσθέτει ελπίδα ότι η χώρα θα προχωρήσει.

Διαβάστε ακόμη:

Σχόλια