Αλβανία: Δεύτερη ημέρα διαδηλώσεων για τις τιμές των καυσίμων

Αρκετές διαμαρτυρίες πραγματοποιούνται το απόγευμα της Πέμπτης σε όλη τη χώρα καθώς οι πολίτες διαμαρτύρονται για την αύξηση των τιμών.
Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, ομάδα πολιτών συγκεντρώθηκε μπροστά από το γραφείο του Πρωθυπουργού για να διαμαρτυρηθεί για την εκτίναξη της τιμής των καυσίμων και άλλων βασικών αγαθών.

Κρατώντας πλακάτ κάλεσαν την κυβέρνηση να μειώσει κάποιους από τους φόρους που περιλαμβάνονται στην τιμή των καυσίμων.
Στο Ντεβόλ διαδηλώνουν πολίτες για την αυξημένη τιμή των καυσίμων. Αγρότες και πολίτες ομόφωνα λένε ότι η κυβέρνηση πρέπει να παρέμβει για να μειώσει την τιμή καθώς το κόστος γίνεται δυσβάσταχτο.

Διαδηλώσεις γίνονται ακόμη σε Σκόδρα, Μπεράτι, Λούσνια, Λέζα κλπ

Διαβάστε ακόμη:

Σχόλια