Να αντισταθούμε στη λαίλαπα

Γράφει ο Παναγιώτης Μπάρκας

Δε θα έγραφα αν ένας Δροπολίτης δε θα επέμενε να με συναντούσε για να μου "πει κάτι.." Τον είδα και μου τα είπε. Τον ανάγκαζαν να πάει στη αστυνομία και να δηλώσει ότι τον παραπλάνησαν για να υπογράψει σε υποστήριξη του υποψήφιου δημάρχου Κ. Γκάρο. Μου είπε ότι δεν αληθεύει, δλδ υπέγραψε συνειδητά. Μου ζήτησε να μη επιμείνω να μάθω τον εκβιαστεί διότι θα αποκαλυφθεί η ταυτότητά του και ότι μου είχε εμπιστοσύνη πως δε θα βγάλω ούτε εγώ το όνομά του, αλλά πρέπει εγώ να κάνω κάτι και όχι μόνο για τον ίδιο αλλά και για άλλους που δέχονται παρόμοιες πιέσεις και εκβιασμούς! Δεν είχε αποφασίσει όμως τι θα έκανε, διότι το δίλημμα ήταν σκληρό αν έχουμε υπόψη τις απειλές που δέχτηκε. Το δικαιολογώ, όπως δεσμεύομαι πώς δεν θα τον αποκαλύψω... αλλά:

Αυτό όμως που συμβαίνει είναι φρικτό! Τέτοιους τρόπους για να κόψεις έναν αντίπαλο στις εκλογές, όταν έχεις δίπλα σου και μαζί σου όλον τον κρατικό μηχανισμό.... Να αξιοποιείς ακριβώς αυτόν τον κρατικό μηχανισμό παραβιάζοντας τον νόμο, την ηθική και την τάξη... για να μη έχεις αντίπαλο;!

Δλδ βάζεις ανάμεσα στους Έλληνες το αλβανικό κράτος όχι για να μας κρίνει, αλλά για να μας πιέσει, να μας εκφοβίσει για να τηρήσεις εσύ την εξουσία σου;!

Δεν θα ήταν τίμιο και έντιμο να επέτρεπες έναν αντίπαλο να κατέβαζε υποψηφιότητα, έστω και "με πλαστογραφημένες", όπως ισχυρίζεται το κατεστημένο της εξουσίας με υποστηρικτή τον κρατικό μηχανισμό, και να μετρούσατε τις δυνάμεις στις κάλπες;!

Ποιον εξυπηρετεί αυτή η κατάσταση φόβου και εμπαιγμών.

Και σάμπως η Δρόπολη και το Πωγώνι να ήταν οικογενειακό μούλκι κανείς δε δικαιούται να προβαίνει σε πράξεις διασυρμού της ελληνικής μειονότητας στην αλβανική κοινή γνώμη....

Τι να την κάνεις αύριο τέτοια εξουσία όταν ξεπερνάς σήμερα τα όρια δικτατορίας. Σίγουρα δεν τη θέλεις για καλούς σκοπούς.

Εγώ να ευχαριστήσω τον Δροπολίτη που μου εμπιστεύτηκε το δίλημμά του, αλλά πρέπει να του πω ότι δεν αποτελώ τον θεσμό που πρέπει να διαμαρτυρηθεί γι΄αυτές τις ντροπές. εγώ όπως βλέπει ο ίδιος και οι αναγνώστες μου, κάνω το χρέος μου με γνώμονα την εθνική υπόσταση, την αξιοπρέπεια των Ελλήνων, το ελληνικό σθένος. Όμως θα πρέπει να αντισταθεί σ΄ αυτή τη λαίλαπα ο καθένας μας και όλοι μαζί. Διαφορετικά θα νιώθουμε όλοι ντροπή για λογαριασμό και εκείνων που διαπράττουν τα αίσχη αυτά και για εκείνους που τσουλώνουν και τα δέχονται!

Αυτά όμως που συμβαίνουν μας ντροπιάζουν για το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον μας! Ως Έλληνες.

Διαβάστε ακόμη

Σχόλια