Μια πρόχειρη απάντηση στο διάγγελμα του κυρίου Μπούση

Λέει λοιπόν ο Φίλος μου ο Μπούσης:
Το Σοσιαλιστικό Κόμμα Δρόπολης και Πωγωνίου ήδη έχει "ανάψει τις μηχανές" εν όψει των τοπικών εκλογών της 14-ης του Μάη.
Παρουσιάσαμε σήμερα το συνδυασμό των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της δικής μας μεγάλης παράταξης και θέσαμε τις οργανωτικές βάσεις για μια όσο πιο αποδοτική προεκλογική περίοδο.


Λέω εγώ τώρα:
- Τις «μηχανές που ανάψατε» γιατί τις είχατε σβήσει;!
Άραγε με εντολή της φιλελληνίδας Μιρέλιας;
Και επειδή τυγχάνει να είμαι ένας εκ’ την ιδρυτών του Σοσιαλιστικού Κόμματος της Δερόπολης και εν’ γενεί αριστερός και σοσιαλιστής δικαιούμαι να κάνω αυτόν το διάλογο με Εσένα και τον «κόσμο» που τότε όχι μόνο ήταν απέναντί μας, όπως ο τότε φίλος του Σαλί Μπερίσια, ο Πατήρ Σου, αλλά και ο τζιτζιφιόγκος ο γραφιάς σου, (γιατί, μη μου πεις ότι ολες αυτές τις παπαριές τις έγραψες Εσύ από μονός σου και με το χέρι σου!).
Ας μου πει λοιπόν κάποιος εξ αυτόν, τι εστί Σοσιαλισμός;!
(Εκτός του Πάνο Λιούλιου, γιατί είναι από τους λίγους που και το ξέρει και το εκμεταλλεύεται ες αι).

Λέει ο Μπούσης:
Επίσης, είχα την ευκαιρία να ενημερώσω τα μέλη της διευρυμένης Ολομέλειας του Σοσιαλιστικού Κόμματος Δρόπολης και Πωγωνίου, σχετικά με τον αγώνα λάσπης που έχουν αρχίσει εις βάρος μας, τόσο οι μισθοφόροι "γραφολόγοι", όσο και οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποι της "όψιμης αντιπολίτευσης".

Λέω εγώ:
- Δεν μας λες όμως κύριε Δήμαρχε ποιοι είναι «αυτοί» οι μισθοφόροι "γραφολόγοι" και οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποι της "όψιμης αντιπολίτευσης".
Δεν έχουν ονόματα αυτοί;! Και αν έχουν, φοβάσαι να τους κατονομάσεις να τους μάθουμε κι εμείς οι υποστηρικτές σου;
Εγώ, παρότι ακόμα δεν έχω γράψει τίποτα, θέλω να σου κάνω μια ερώτηση.
Όταν ο Πατέρας σου ο Πάντο Τόλης κατέβαινε για Έπαρχος της Κάτω Δερόπολης και με φώναξε να τον στηρίξω, (προς τιμή του, με πλήρωσε για τις υπηρεσίες που του προσέφερα, 300 χιλιάδες δραχμές ήταν η συμφωνία μας και τα πλήρωσε σαν κύριος, αφού εξελέγη Έπαρχος).
Δηλαδή τότες εγώ ήμουν μισθοφόρος της τότε «όψιμης αντιπολίτευσης;!»
Για ρώτα το μπαμπά… κι αν λέω ψέματα πες μου…

Συνεχίζει ο Μπούσης:
Τις επόμενες ημέρες, η προεκλογική "μηχανή" των Σοσιαλιστών θα βρίσκεται δυναμικά σε κάθε περιοχή, σε κάθε χωριό, σε κάθε συνοικία, σε κάθε σπίτι του Δήμου μας.
Εμείς, ως πολιτικός φορέας που διοίκησε τη Δρόπολη και το Πωγώνι, αποδείξαμε πως είμαστε πατριώτες. Αγαπάμε τον τόπο μας! Πονάμε και αγωνιούμε γι’ αυτόν τον τόπο!


Λέω εγώ:
Εδώ τα σκατώνεις ολίγον τι κύριε Δήμαρχε! Δηλαδή, μόνο Εσύ και αυτοί που ψηφίζουν Εσένα είναι Πατριώτες;!
Οι άλλοι που ψηφίζουν Μανέκα, ή ίσως και Γκάρο, είναι προδότες και πρέπει να οδηγηθούν στο εκτελεστικό απόσπασμα;!
Δηλαδή εσείς, οι ολιγάρχες, αγωνιάτε, ενώ εμείς οι άλλοι, ο κοσμάκης, σας δουλεύουμε; Για δες το λίγο! Διάλεξε κάποιον που να ξέρει να γράφει, τουλάχιστον!
Μπούση, εκλογές κάνουμε και παρ’ το χαμπάρι πως σε όλον το Δημοκρατικό κόσμο υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι. Οι ψηφοφόροι ψηφίζουν και εκλέγουν το Δήμαρχο.
Ούτε ο Ενβέρης να ήσουν ρε φίλε!

Συνεχίζει ο Μπούσης:
Το αποδείξαμε με τη δουλειά μας, με τα έργα υποδομής που κάναμε , με την αφοσίωση που δείξαμε για τα προβλήματα του λαού σε δύσκολες συνθήκες, όπως ήταν η περίοδος της πανδημίας.
Τώρα, ήρθε η ώρα να ζητήσουμε ανανέωση συμβολαίου με το λαό στις τοπικές εκλογές του Μάη.


Λέω εγώ:
Μπράβο! Άφησέ μας λοιπόν εμάς να κρίνουμε το έργο σου. Τι σκατά φοβάσαι αφού όλα τα ‘χεις κάνει σωστά; Γιατί έβαλες θεούς και δαίμονες να μπλοκάρουν την υποψηφιότητα του Κώστα Γκάρου, του ανθρώπου που σε στήριξε να γίνεις Δήμαρχος και να νομίζεις πως κρατάς τον Θεό από τα αρχίδια;!

Λέει ο Δήμαρχος:
Το διάλογο, τη συζήτηση, την ανταλλαγή απόψεων, την έχουμε μόνο με τους κατοίκους στα χωριά της Δρόπολης και του Πωγωνίου.
Ειλικρινά, λυπάμαι για το επίπεδο και την κατάντια της αντιπολίτευσης. Λυπάμαι ακόμη περισσότερο, που σε αυτή την αχαρακτήριστη και ανεύθυνη ομάδα, εντάχτηκε αυτές τις μέρες κι ένας δικός μας άνθρωπος, του οποίου του προσφέραμε σεβασμό, στήριξη στις βουλευτικές εκλογές του 2021.
Αυτός, έκανε την επιλογή του.


Απαντώ:
Δηλαδή, όταν το κατεβάσατε υποψήφιο για Βουλευτή ήταν καλός και τώρα που ζητάει να γίνει Δήμαρχος, ως δικαιούται, έκανε λάθος επιλογή;! Πες τε μου να ξέρω κι εγώ γιατί αλλιώς δεν βγαίνει νόημα.

Λέει ο Μπούσης:
Η δική μας πολιτική οικογένεια, όμως, έχει εθνική αποστολή να υπηρετήσει τους κατοίκους μας στα χωριά της Δρόπολης και του Πωγωνίου.
Δεν θέλω να χάσω χρόνο ασχολούμενος με τη λάσπη που δέχτηκα εγώ προσωπικά, αλλά και όλοι οι Σοσιαλιστές της Δρόπολης και του Πωγωνίου, αυτές τις ημέρες.


Απαντώ εγώ:
Ποια δικιά σου Πολιτική Οικογένεια; Εδώ γελάει και το παρδαλό κατσίκι, αλλά αυτά θα ‘χουμε χρόνο να τα πούμε.

Και αναρωτιέται ο Δήμαρχος…
Ποιοι, όμως, μας ρίχνουν λάσπη;
Οι γνωστοί πατριδοκάπηλοι και χρηματόφιλοι, οι οποίοι φυτρώνουν σαν μπουμπούκια όποτε μυρίζουν χρήμα, πριν από κάθε προεκλογική αναμέτρηση στο χώρο μας.
Για μας, η πλαστογραφία, η παραπλάνηση κι εξαγορά των κατοίκων για μια κάρτα και μια υπογραφή, είναι ξένες λέξεις.
Αναρωτήθηκε κανείς, γιατί οι λασπολόγοι και οι χρηματόφιλοι αρθρογράφοι στηρίζουν αυτούς που παίζουν με το νόμο, αγνοούν και υποτιμούν τη νοημοσύνη των Δροπολιτών και Πωγωνισσίων;
Μολαταύτα, εμείς ως κόμμα και ως συνδυασμός θα αποδεχτούμε την ετυμηγορία της δικαιοσύνης και των αρμόδιων οργάνων του κράτους.
Συνεχίζουμε ακάθεκτοι, πιο δυναμικά, πιο ενωμένοι την αποστολή που έχουμε αναλάβει, για να στηρίξουμε το Λαό της Δρόπολης και του Πωγωνίου.
Εμείς, θα μιλάμε με ΕΡΓΑ κι αυτοί ας συνεχίσουν με λάσπη.
Τους αγνοούμε, προχωράμε, υλοποιούμε τις υποσχέσεις και το δικό μας πρόγραμμα".

Μετά τιμής
Δημήτρης Τόλης


Και η απάντησή μου:
Ήθελες μάχη φίλε Μπούση;! Θα την έχεις. Είτε πάρει το χρίσμα ο Κώστα Γκάρος, είτε όχι, να ξέρεις πως εγώ έχω ράμματα για τις γούνες όλων σας.
Εις το επανιδείν!

Μετά τιμών
Αχιλλέας Γκάρος.

(από το facebook)

Διαβάστε ακόμη


Σχόλια